User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 3.9.2025 / 17:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > windows 2000 käynistys ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
windows 2000 käynistys ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
22. huhtikuuta 2008 @ 08:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin, eile ku siirsin musaa toiselt kovalevylt toiselle kovalevylle niin sit se kysyi mult jotain jostai musast(en nyt muista mitä se kysyi) mut sit sen jälkee tuli komenttorivi näkyviin kolme kertaa painoin sen pois. sit sen jälkeen työpöytä hävis sitten odotin jonkun aikaa(no et se palautuu) ei tapahtunut mitään, no sit käynistin sen uudestaan, mutta se sanoi että

windows 200 cannot start, koska mult puutui jtn bootvid.dll ja joku dll ja exe tiedostoja puuttuu.

niin mitä mun nyt pitäisi tehdä!!??!?!

vastatkaa nopeasti! kiitos valmiiks!
Member
_
22. huhtikuuta 2008 @ 19:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin se kirjoittaa tälläistä!

Windows 2000 could not start because of an error on the software.
Please report thos problem as:
load needed DLL's for kernel.
Please contact your support person to this problem.

multi(0)disk(0)rdisk(0)partitation(1)\WINNT\system32\ntoskrnl.exe
multi(0)disk(0)rdisk(0)partitation(1)\WINNT\system32\hal.dll
multi(0)disk(0)rdisk(0)partitation(1)\WINNT\system32\BOOTVID.dll
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
22. huhtikuuta 2008 @ 19:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä mitään hätää...touhusi taisi tuhota Windowsin keskeisimmät tiedostot. No ei leikki sikseen. Olisikohan kiintolevy alkanut hajoamaan. Voit kokeilla tehdä W2000 levyltä korjausasennusta. Jollain työkalulla olisi kiva päästä skannaamaan tuo levyn kunto.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
23. huhtikuuta 2008 @ 12:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolta ultimateboot cd:ltä löytyy kovalevyntestaamiseen työkalut: http://www.ultimatebootcd.com/
vaikuttaisi tosiaan että kovalevy olis tiensä päässä.
windows 2000 asennus levyllä voit mennä korjaus konsoliin ja tarkastaa kovon chkdsk:llä.
http://support.microsoft.com/kb/229716/fi

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
Member
_
23. huhtikuuta 2008 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pystyyks sen laittaa jotenki tikult??
Member
_
23. huhtikuuta 2008 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LaLLi80:
Eipä mitään hätää...touhusi taisi tuhota Windowsin keskeisimmät tiedostot. No ei leikki sikseen. Olisikohan kiintolevy alkanut hajoamaan. Voit kokeilla tehdä W2000 levyltä korjausasennusta. Jollain työkalulla olisi kiva päästä skannaamaan tuo levyn kunto.
tost hajpamisest en tiiä!:))

ei onnistuu
Member
_
23. huhtikuuta 2008 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti disa321:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LaLLi80:
tost hajoamisest en tiiä!:))

ei onnistuu
Member
_
25. huhtikuuta 2008 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos kaikille!:)))) sain viihdoinki asenettu sen!:DDDDDDDDDDDDDDd

mut nyt ois toinen ongelma mun xp:ssä ei voi toistaa musaa tai mitään muutakaa!:((( voisko joku auttaa?
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
25. huhtikuuta 2008 @ 20:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti disa321:
kiitos kaikille!:)))) sain viihdoinki asenettu sen!:DDDDDDDDDDDDDDd

mut nyt ois toinen ongelma mun xp:ssä ei voi toistaa musaa tai mitään muutakaa!:((( voisko joku auttaa?

Mitään muutakaan? XP ei suoraan paketista osaa juuri mitään. Asenna perinteiset ääni ja video kodekit. Helpoimmalla pääset asentamalla MPC+ffdshow+ac3 filter.

Member
_
26. huhtikuuta 2008 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tai sanoin ton väärin kyl mun xp pystyy toista mut se ei tunnistaa mun äänikorttia. mut laitoin mun vanhast koneest äänikortin niin nyt mä pystyn kuunnellaa musaa!:DDDDDDDDD
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
26. huhtikuuta 2008 @ 20:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
se ei tunnistaa mun äänikorttia.

Ei se varmaan sitä suoraan "pakasta" tunnista, mutta jos ajuri löytyy niin kyllä se toimii.

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > windows 2000 käynistys ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy