User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.11.2024 / 00:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > terratec cinergy c kaukosäädin ei toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Terratec Cinergy C kaukosäädin ei toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
erkki4
Junior Member
_
24. huhtikuuta 2008 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli asensin tuon Terratec home cineman, mutta siinä ei toimi tuo kaukosäädin. Ohjelman mukana tuli joku remote editor ja olen sitäkin koettanut säätää, mutta ei toimi.
Samalla kysyn, että miten tohon dvbvieweriin saa viritettyy kanavat, kun sekään ei näytä onnistuvan vaikka oon laittanu palveluntarjoajan sivulta taajuudet tohon kanavahakuun. Progdvb ja terratec löytää kyllä.
Xploshes
Junior Member
_
3. kesäkuuta 2008 @ 23:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostin tänään saman laitteen, mutta kaukosäädintä en ole saanut toimimaan. Jos jollakin olisi keino jolla saa toimimaan, niin kertoo sen.
kraa
Newbie
_
2. heinäkuuta 2008 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama juttu täällä. Eilen ostin tuon Terratec Cinergy C hd:n, mutta sen kaukodäädin-vastaanotin -yhdistelmä tuntuu toimivan noin kerran kahdenkymmenen painalluksen aikana. Tarkempaa tutkimusta pitänee vielä tehdä, mutta tuntuisi siltä kyllä, että kaukosäädin itsessään lähettää...

Kertokaa toki jos joku on saanut selvyyttä asian suhteen.
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
17. heinäkuuta 2008 @ 20:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koettakaapa laittaa se kaukosäädin parinkymmenen sentin päähän vastaanottimesta ja ihan kohtisuoraan. Jos toimii niin siitä testaillen missä asti toimii. On meinaan pikkusen tarkka suuntauksesta. Ainaskin mun Terratec.

Ei savua ilman kokeilua...
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > terratec cinergy c kaukosäädin ei toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy