User Käyttäjä Salasana  

lauantai 15.11.2025 / 18:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > msn messenger käsinkirjoitus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
MSN Messenger Käsinkirjoitus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
danero
Member
_
26. huhtikuuta 2008 @ 22:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En löytänyt parempaa keskustelu aluetta johon tämä voisi kuulua joten laitoin tänne.
Ongelmana on se että ..
Minulla ei toimi käsinkirjoitus hommeli millä voi piirtää / kirjoittaa hiirellä msn keskusteluissa. Ennen toimi, mutta kun asensin msn uudelleen kun sain msn viruksen niin silloin se katosi.
Mitä minun pitäisi tehdä' jotta saisin sen takaisin ?

Olen pahoillani jos meni väärään alueeseen.
Senior Member

1 tuotearvio
_
27. huhtikuuta 2008 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
asennat sen mesen uudestaan niin eiköhän se sit ala taas toimimaan,kannattaa asentaa uusin versio,ei beta vaan viimeisin "vakaa" versio.jos ei ala toimimaan niin lataa se jostain toisesta paikasta tai toinen versio.mikä msn virus ? saitko sen poistettua ? jos epäilet että ET niin lataa hijackthis ja lähetä se HijackThis -logi tonne minne se kuuluu niin joku varmasti katsoo onko kaikki kunnossa, eli tuonne > http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/198
danero
Member
_
27. huhtikuuta 2008 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on nyt windows live messenger. Eikä tuolla msn sivulla ole kuin ladattavissa windows live messenger. Minkä minun pitäisi hankkia ?
Ja sain sen viruksen pois.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. huhtikuuta 2008 @ 10:56

hosee221
Member

1 tuotearvio
_
29. huhtikuuta 2008 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nniin. Mulla joskus aikoinaan tuo käsinkirjoitus mättäs että puuttuu jtn komponentteja että sitä vois käyttää. Oon huomannut että Office 2003:n täys asennus tepsi ainakin mulla..

AMD Athlon 64 FX-60 2,61GHz
NVIDIA GeForce 8800 GTX
500GB SATA
Samsung SyncMaster LD220HD
:3
danero
Member
_
29. huhtikuuta 2008 @ 23:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten sen voi tehdä ?
Newbie
_
2. marraskuuta 2008 @ 20:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AfterDawnissa - danero:
miten sen voi tehdä ?

No ladata sen tietenkin. (?) Korjatkaa toki, jos olen väärässä.
Mainos
_
__

_
Junior Member

4 tuotearviota
_
14. marraskuuta 2008 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kai sitä saa ilmaseksi.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > msn messenger käsinkirjoitus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy