Swap Magicillä kyllä saa DVD-RW levyt pelittämään, mutta riippuu ihan PS2-konsolista, että kuinka hyvin. Jotkut mallit pelittävät DVD-RW levyjä paremmin kuin toiset.. Ja ei älä kysy seuraavaksi "pelittääkö mun, kun mulla on mallia se-ja-se", sillä myös saman mallin PS2-konsoleissa on eroja.
Eli lyhyesti ja ytimekkäästi: Kokeilemmalla selviää.
Selvennetään ketjun aloittajalle sen verran että noilla konetta ei modata vaan kone pysyy ihan samana kuin ennenkin. Pelit vain käynnistetään noilla levyillä joka kerta kun kopio halutaan ladata.
Modata, mod, modify, muuttaa, eli muuttaa jotain joko koodia tai rautaa, pysyvästi tai väliaikaisesti.
Jos oikein viilattaisiin pilkkua, niin ei hän modaakaan, vaan käyttää modaamisvälinettä :)
Ja tosiaan, kokeilemalla RW:tä selviää. Itellä on modpiirissä oma johto RW-tuelle, ettei ilmeisesti saa ohjelmallisesti sitä, tai sitten se vaan parantaa sitä, en tiedä. Kumminkin itellä toimii ihan hyvin.
The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves. Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
Playstation 2 konsolin kanssa DVD-RW levyjen kanssa on ollut ongelmia.
Suosittelen melkein käyttämään DVD-R tai DVD+R levyjä, nuo ovat aika edullisia nykyään. Ja niistäkin kannattaa testata, että mikä merkki toimii parhaiten, toisessa konsolimallissa toimii dvd+r paremmin ja toisessa mallissa taas dvd-r.
Paksuissa malleissa laser on usein jo hieman iäkäs, joten niiden kanssa kannattaa käyttää mahdollisimman hyvälaatuisia levyjä.