User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 18:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > turhat biisit pois itunesista.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Turhat biisit pois itunesista.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
questo
Member

5 tuotearviota
_
29. huhtikuuta 2008 @ 19:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on itunesissa poistettuja biisejä jotka näkyy siellä vielä mutta niitä ei koneella enään ole ja ipodikin tyhjentyi kun laitoin takaisin tehdas asetuksiin bugin takia joten miten saan biisit kerralla pois?
Edit oli alun perin ihan eri ongelma mut sain sen korjattua ja vaihoin aiheen ja jutun kokonaan

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. huhtikuuta 2008 @ 07:46

redzen
Member

1 tuotearvio
_
5. toukokuuta 2008 @ 01:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käännyin Googlen puoleen ja muutama keino löytyi.

Esimerkiksi yhdessä ketjussa ehdotetaan erillistä ohjelmaa. Viestissä kuitenkin samalla todetaan, että tämä saattaa sekoittaa koko kirjaston, joten tätä en suosittele.

Paremmalta keinolta vaikuttaa toiselta sivulta löytynyt keino. Eli muutaman soittolistan avulla turhat biisit saa pois iTunesin kirjastosta.

Ilmeisesti toimiva keino löytyy myös Applen omalta tukisivustolta.

En nyt ehdi itse kokeilemaan, mutta toivottavasti joku keinoista toimiii. Ja kuten jo mainitsin, niin ulkopuolisten ohjelmien käyttöä kannattaa harkita kaksi kertaa...
questo
Member

5 tuotearviota
_
5. toukokuuta 2008 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos kokeilen tuota viimeistä.
ja olen samaa mieltä että unoffical softien käyttöä kannattaa harkita.
questo
Member

5 tuotearviota
_
5. toukokuuta 2008 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En jaksanut paljoa lukea joten valitsin vaan kaikki biisit ja painoin del nappia ja kas kummaa itunes tuli tyhjäksi :)
nyt sitten täytyy cdt kopioida koneelle taas ja laittaa podiin.
Mainos
_
__

_
redzen
Member

1 tuotearvio
_
5. toukokuuta 2008 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti questo:
En jaksanut paljoa lukea joten valitsin vaan kaikki biisit ja painoin del nappia ja kas kummaa itunes tuli tyhjäksi :)
nyt sitten täytyy cdt kopioida koneelle taas ja laittaa podiin.
Päätit sitten tyhjentää oikein kunnolla musiikkikirjastosi... No eipä ole enää tyhjiä tiedostoja, mutta edessä taitaa olla aikamoinen urakka. :(

Muistaakseni iTunesissa ohjelma ei välttämättä kuitenkaan poista koneelta niitä musiikkitiedostoja, jos ne soittolistoilta poistaa. Tai kyseessä taisi olla kyllä/ei eli haluaako poistaa tiedostot myös koneelta vai pelkästään musiikkikirjastosta.

Itse olen nyt ollut jo muutama vuoden tyytyväinen Foobar2000 käyttäjä, mutta jokaiselle makunsa mukaan ja iPodin kanssa iTuneshan on melko toimiva.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. toukokuuta 2008 @ 18:36

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > turhat biisit pois itunesista.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy