User Käyttäjä Salasana  

perjantai 19.9.2025 / 11:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > ongelmia torrent ohjelmien kanssa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ongelmia torrent ohjelmien kanssa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
zetsuboi
Newbie
_
1. toukokuuta 2008 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ongelma on simppeli. ennen minulla toimi torrent ohjelmat ihan normaalisti ja nopeasti mitään ongelmia. noh menin sitten formatoimaan ja pistin koneen uusiksi. kaikki toimii hyvin mutta torrentit jumittaa välillä ja nopeus on vähän mitän on 8) ei mitään niin huippua.. ihan pohjalukemilla mennään :D

noh ei se periaatteessa niin paljoa haittaa mutta tuo häiritsee että vähän väliä kun esim kattoo lataus listaa tai asetuksia tai jotain säätää niin torrent ohjelma ei yhtäkkiä vastaakkaan esim 5 sekunttiin. jos alt tabilla menee pois ja takas niin esim utorrent ruutu on iha valkoinen ja not responding. sitten 5-10 päästä on taas normi. eli pientä jumitusta vähän väliä. noh alkoi pikkuhiljaa nakertaa ja testasin bitlordia. noh siinäkin ilmeni samanlaisia ongelmia. noh sitten menin testaamaan bittorrenttia. noh sekin toimi alkupuolilla suht normaalisti mutta on alkanut taas jumitella. voisikohan syynä olla liian raskas kuormitus tai jokin asetus väärin? vihreä palkki näkyy yms. luultavasti tuo alkoi sen jälkeen ku pistelin latauksia paljon listalle.

taisin muistaakseni testata bitcomettiakin. varmaankin jokin asetus jumittaa? olen koittanut afterinkin monia eri säätöjä ja ohjeita eikä näytä auttavan. olisikohan ongelmana että lataukset kuormittavat liikaa tjsp? tällä hetkellä on säädöissä että pystyy ladata vain 2torrenttia samaan aikaan ja näyttäisi lataavan suht hyvin.

ennen on kyllä pystynyt vaikka pistää että lataa 50 tiedostoa samaan aikaan eikä ole tuntunut missään ;P

onko kenelläkään ollut samantyylisiä ongelmia?
ei pitäisi palomuurista olla koska se ei estä mitään yms ja olen koittanut ottaa pois päältä eikä auttanut.

noh tässä samalla testaillut hieman ja olen huomannut ettei ole jumitellut niin paljoa kun on vain että 2 tiedostoa kerralla.

palomuurina toimii panda internet security 2008. win xp ja koneena hp;n kannettava. speksit about 2.5ghz 1gb ramia. kovo 120gb + 1tera ulkosesta.

tuli mieleen että voisiko ongelmana myös olla etten ole päivittänyt jotakin?;P pitänee mennä koittelee jos sais jotain mikkisoftan romupäivityksia ja koneen jotain omia.

olisi iha jees jos vois taas latailla 10++ tiedostoa samaan aikaan ;)

toivottavasti joku keksii ratkaisun :D
zetsuboi
Newbie
_
1. toukokuuta 2008 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin juu ja netti on 4/1 ;I eipä ole ennen onkelmia ollut.. noh keihäs käteen ja metsästämään jotain päivityksiä jos auttais>>
ProHaxx
Newbie
_
1. toukokuuta 2008 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä virus torjunta sulla on?

zetsuboi
Newbie
_
1. toukokuuta 2008 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos yhtään luit. minulla on panda internet security 2008. siinä on antivirus ja palomuuri sun muut lisukkeet.
ProHaxx
Newbie
_
1. toukokuuta 2008 @ 18:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo nimittäin minulla esiintyi norton internet security 2007 että se esti kaikki ei päässyt mihinkään :P

zetsuboi
Newbie
_
1. toukokuuta 2008 @ 22:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niinno.. tota. osaan mä noita säätää. ei ole palomuurista koska kaikki toimii ihan normaalisti. kyllä noi torrent ohjelmatki toimii mutta jumittelee välillä. tulin äskettäin takaisin kotiin ja kattelen jos olisi jotain päivityksiä. huomasin että puuttuu jotain net frameworkin päivityksiä yms jos sattuisi olemaan niistä. suht vanhat versiot niistä ;P varmasti on jostain päivityksestä tai jostain kiinni xD ihan varmasti
toyssy
Newbie
_
2. toukokuuta 2008 @ 08:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ootko tcpip.sys:n patchannu?

http://www.lvllord.de/
Mainos
_
__

_
ProHaxx
Newbie
_
2. toukokuuta 2008 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo ;P

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > ongelmia torrent ohjelmien kanssa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy