Kuulokkeet vaativaan käyttöön.
|
|
desteny
Member
|
1. toukokuuta 2008 @ 18:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei hyvät afterdawnilaiset!
Olisi tarkoitus ostaa itselleni uudet kuulokkeet ja vaatimuksena olisi 5.1 äänentoisto, tai parempi ja mikrofoni samassa, hintaa saa olla 100? - 200? edestä, koska en ole vaihtamassa niitä mihinkään.
Miksi kuulokkeet? Asun itse kerrostalossa avopuolisoni kanssa ja naapurini nipottavat jokaisesta äänestä, joten täytyy panostaa kunnollisiin kuulokkeisiin.
(Elämä on liian lyhyt aloilleen asettumiseen)
|
JLM
Junior Member
9 tuotearviota
|
2. toukokuuta 2008 @ 12:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Speelink Medusa 5.1 tulee yleensä aina vastaan kun tätä asiaa puidaan. Itse asiassa mikrofonillisia 5.1 headsettejä ei taida kovin paljon olla markkinoillakaan. Toisaalta jos löydät jostain mielestäsi paremmat 5.1 kuulokkeet, voit aina ostaa niiden kaveriksi pienen nappimikin. Muistaakseni Zalmanilla on ainakin olemassa sellainen.
|
desteny
Member
|
2. toukokuuta 2008 @ 15:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitoksia vastauksestasi.
Onko sinulla kokemuksia tuosta Razerin Barracuda Headset HP-1 kuulokkeista, vai ovatko ne ihan pilipali vehkeitä.
Olen myös hieman miettinyt tuota Sennheiser PC 350 Pro Gaming Headset, mitkä ovat kyllä aika hinnahtavat, mutta en oikein tajua mikä noissa maksaa?
En viitsisi tyhjästä missään nimessä maksaa, niin kuin ei varmaan ketään muukaan.
|
Member
2 tuotearviota
|
2. toukokuuta 2008 @ 17:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Suurempi kysymys on: Miksi maksaa 5.1 -kuulokkeista, kun kuitenkin jokaiselle tervejärkiselle on selvää, ettei 5.1-tilaääntä ole mahdollista toteuttaa parin sentin etäisyydelle päästäsi. Jos haluat 5.1-surround äänentoiston, osta kaiuttimet, jos taas laadukkaat kuulokkeet, suuntaa Sennheiser/Koss -linjalle. Samassa paketissa et niitä tule löytämään.
#afterdawn.com @quakenet
|
Senior Member
|
2. toukokuuta 2008 @ 19:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni on nuo Razer Barracuda HP-1;set ja olen tykännyt, äänenlaatu on hyvä ja mukavuus eriomainen. Tuo 5.1 ominaisuus auttaa jonkinverran peleissä, mutta ei tietenkään mitään 5.1 kaiutinsysteemiä vastaa(oikein sijoiteltua ja laadukasta).
Itse ostin käytettynä 60?
Asus Sabertooth P67//Core i5 2500K @ 4.3Ghz//Corsair 2x4GB DDR3 1333MHz Clk 9//Gigabyte GTX 560 Ti OC//XFX 550W//FD Define R3//
|
desteny
Member
|
2. toukokuuta 2008 @ 19:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Totta!
Itselläni oli muutama kuukausi sitten nuo HP-1, mutta sain ne jollain tavalla rikki ja on hieman ikävää ostaa samanlaiset.
Taitaa se kelkka sitten kääntyä Sennheiserin puoleen, ellei joku keksi parempaa vaihtoehtoa.
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
2. toukokuuta 2008 @ 21:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti umpSh: Suurempi kysymys on: Miksi maksaa 5.1 -kuulokkeista, kun kuitenkin jokaiselle tervejärkiselle on selvää, ettei 5.1-tilaääntä ole mahdollista toteuttaa parin sentin etäisyydelle päästäsi. Jos haluat 5.1-surround äänentoiston, osta kaiuttimet, jos taas laadukkaat kuulokkeet, suuntaa Sennheiser/Koss -linjalle. Samassa paketissa et niitä tule löytämään.
Ei lisättävää. Sennheiser HD-555 tai jos haluat maksaa vähän enemmän niin 595. Näistä siis positiiviset kokemukset ja lisää löytää haulla.
|
Senior Member
15 tuotearviota
|
2. toukokuuta 2008 @ 21:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep 5.1 kuulokkeissa on rahan haaskausta. itse omistan sennheiser HD 595 kuulokkeet ja nämä ovat parhaimmat kuulokkeet mitä koskaan olen kokeillut.
1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
|
desteny
Member
|
2. toukokuuta 2008 @ 22:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Eikai tässä voi kun kuunella viisaampia ja ottaa tuollaiset...:D
|
GGGL
Junior Member
|
4. toukokuuta 2008 @ 01:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JLM: Speelink Medusa 5.1 tulee yleensä aina vastaan kun tätä asiaa puidaan. Itse asiassa mikrofonillisia 5.1 headsettejä ei taida kovin paljon olla markkinoillakaan. Toisaalta jos löydät jostain mielestäsi paremmat 5.1 kuulokkeet, voit aina ostaa niiden kaveriksi pienen nappimikin. Muistaakseni Zalmanilla on ainakin olemassa sellainen.
njaa ei oo niin erikoiset. Armotonta säätelyä ainaski omalla koneella :8 ja menny 2 jo hajalle, mutta toisen sain takuulla.........
Mutta olen itsekki etsimässä uusia kuullokeita, kun nuo medusat meni hajalle(varsi tai mikä lie murtui eikä toinen puolisko pysy kunnolla korvalla) ei kestä kovaa käyttöä omasta mielestä.
Elikkäs mitä voisitte suositella pelaamiseen/musiikin kuunteluun?? Enemmän tonne musiikin kuuntelun puolella kuitenkin, koska wowia pelatessa ei tartte pahemmin askeli kuunnella. Hinta alle 100e puolella + myös semmonen mikä kestää kovaa käyttöä -.- ettei tarttis kuluttaa joka vuos 80-100e kuullokkeisiin
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. toukokuuta 2008 @ 01:15
|
Lada1500s
Member
26 tuotearviota
|
4. toukokuuta 2008 @ 03:45 |
Linkki tähän viestiin
|
GGGL (Newbie) 4. toukokuuta 2008 @ 01:14
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JLM: Speelink Medusa 5.1 tulee yleensä aina vastaan kun tätä asiaa puidaan. Itse asiassa mikrofonillisia 5.1 headsettejä ei taida kovin paljon olla markkinoillakaan. Toisaalta jos löydät jostain mielestäsi paremmat 5.1 kuulokkeet, voit aina ostaa niiden kaveriksi pienen nappimikin. Muistaakseni Zalmanilla on ainakin olemassa sellainen.
njaa ei oo niin erikoiset. Armotonta säätelyä ainaski omalla koneella :8 ja menny 2 jo hajalle, mutta toisen sain takuulla.........
Mutta olen itsekki etsimässä uusia kuullokeita, kun nuo medusat meni hajalle(varsi tai mikä lie murtui eikä toinen puolisko pysy kunnolla korvalla) ei kestä kovaa käyttöä omasta mielestä.
Elikkäs mitä voisitte suositella pelaamiseen/musiikin kuunteluun?? Enemmän tonne musiikin kuuntelun puolella kuitenkin, koska wowia pelatessa ei tartte pahemmin askeli kuunnella. Hinta alle 100e puolella + myös semmonen mikä kestää kovaa käyttöä -.- ettei tarttis kuluttaa joka vuos 80-100e kuullokkeisiin
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. toukokuuta 2008 01:15.
Mulla on Medusa Speedlink 5.1 kuulokkeet, saat korjattua noi kuulokkees kattomalla sangasta, että onko siinä jotain halkeamaa, pari sopivaa palaa pleksiä ja sit epoksia niin pysyy kuuloke kunnolla. Itse jouduin tos pari viikkoa sit ton toteuttamaa, säästin ja toimivat perhanan hyvin. Epoksi rulettaa, kun pitää tavaraa liimata. (Elä sit missään nimes kokeile pikaliimaa, se ei auta puusta pitkään)
|
GGGL
Junior Member
|
4. toukokuuta 2008 @ 14:15 |
Linkki tähän viestiin
|
täytyy kokeilla
|
JLM
Junior Member
9 tuotearviota
|
6. toukokuuta 2008 @ 23:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Luulin että ketjun aloittaja haki nimenomaan 5.1 kuulokkeita, joten jätin koko 5.1 vs. 2.0 palopuheen pitämättä :) Jos siis stereokuulokkeetkin kelpaa, niin toki kannattaa panostaa ennemmin niihin kuin mihinkään 5.1 kuulokkeisiin joita kaupoista löytyy. Paras vaihtoehto olisi varmaan käydä koekuuntelemassa kaupassa muutamat kuulokkeet ja ostaa niille vaikka tuollainen kaveriksi. Sennheisereissa on mukava soundi ja hinnat eivät vielä päätä huimaa, joten niitä on aina helppo suositella. Beyerdynamic on toinen merkki joka on sopinut omaan päähäni mukavasti, suosittelen koittamaan sitäkin.
|
Voltaren
Senior Member
|
7. toukokuuta 2008 @ 05:05 |
Linkki tähän viestiin
|
i7 2600k. p8z68v-pro. AMD 6950. 8BG RAM (G.SKILL Ripjaws F3-12800CL9D-8GBXL) Corsair SSD
|
MurO
Junior Member
6 tuotearviota
|
7. toukokuuta 2008 @ 07:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Edelleen puhun noiden Sennheiser HD280Pro luurien puolesta, ei oo vielä mitkään kuulokkeet kestäny noin pitkään.
Erityisesti toi avokkikohta, noista luureista ei meinaan vuoda pihaustakaan läpi vaikka kovallakin pitäs äänet. Eikä myöskään häiritte pieni pölötys, musa, telkkari taustalla pelaamista ku kuulokkeet eristää sen 36db.
Hintaa oli aikonaan n 170e eikä senttiäkään menny hukkaan. Lisävarusteena tuohon saa vielä mikrofonin headset tyyliin, siitä tosin saa maksaa vähän lisää.
E6750 @ 3,2GHz + Scythe Ninja, IP35, 2G 800MHz G.Skill, 8800GT Sonic, Zalman HP 500W, 500GB Seagate + 200GB Maxtor, Nine Hundred, 226BW, Genelec 6020
|
Mainos
|
  |
|
Member
2 tuotearviota
|
7. toukokuuta 2008 @ 07:25 |
Linkki tähän viestiin
|

<3