User Käyttäjä Salasana  

perjantai 27.12.2024 / 05:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > nokian70 ja linux
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
NokiaN70 ja Linux
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pettri
Newbie
_
3. toukokuuta 2008 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve, pari kysymystä tohon aiheeseen liittye.
1. Onko mahdollista mitenkään siirtää kokonaisia kansioita?
2. Miten mä saan siirrettyy edes tiedostoja?

Mulla on asennettuna kaikki tarpeelline, pääsen käsiks tohon N70:n muistikorttiin, mutta tiedostoa siirtäessä herjaa ettei oikeudet riitä. Mites niitä muuttaa?

Koneessa on Kubuntu 8.jotai
Member

1 tuotearvio
_
3. toukokuuta 2008 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on myös Nokia N70 ja Linux Ubuntu. Kortinlukijan kautta olen voinut kopioda tiedostoja kumpaankin suuntaan, mutta vain muistikortilta. Kun halusin nähdä myös puhelimen sisällön Linuxissa, hankin 5-vuotta vanhaan koneeseeni Bluetooth-sovittimen. Sen avulla näkyy kaikki puhelimen tiedostot (sekä itse laitteen että muistikortin) ja niitä voi kopioida ja siirtää.

Lähetin viikkoja sitten kysymyksen tästä aiheesta Nokialle, mutta he eivät ole vaivautuneet vastaamaan. Kysyin heiltä, miten saa toimimaan Nokia PC Suiten Linuxissa.

Senior Member

4 tuotearviota
_
3. toukokuuta 2008 @ 22:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
veikkaan että sudolla siirtäminen riittää, eli siirätte vaan tiedostot päätteen kautta ja käytätte sudoa, tai sitten annatte käyttäjällenne oikeudet siihen kortille. Itse ehkä käyttäisin vaan sudoa

-e8400 @3,8 GHz | Radeon HD 5770 | 4gt GSkilliä | NeoHE 430W | WD aaks5000, Spinpoint F3 1Tb | Nexus Clodius | Ubuntu Linux & Vista
-M-Audio Revo 7.1 | Rokit RP6-monitorit | Alessandro MS1i- ja AKG k-601-luurit, Musical Fidelity X-Cans

8800GT ja M-Audio Revolution 7.1, kyselehän!
Mainos
_
__

_
Moderator

1 tuotearvio
_
5. toukokuuta 2008 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > nokian70 ja linux

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy