User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 03:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > 19- ja 15-tuumaisista yksi iso näyttö?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
19- ja 15-tuumaisista yksi iso näyttö?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tsateri
Junior Member
_
6. toukokuuta 2008 @ 10:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli minulla on 19-tuumainen näyttö ykkösnäyttönä. Hankin kakkosnäytöksi 15-tuumaisen vanhemman näytön. Jos yritän laittaa näytönohjaimen asetuksista niin, että nämä kaksi ovat kuin yksi iso näyttö niin näytönohjain muuntaa molempiin näyttöihin saman resoluution eli tuon 15-tuumaisen resoluution.
Onko se siis lainkaan mahdollista Windows XP:ssä (Home edition) saada kahta eri resoluutioista näyttöä toimimaan yhtenä isona näyttönä??
Entä Ubuntussa??
Näyttiksenä on NVidian joku 8600-sarjalainen.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
6. toukokuuta 2008 @ 20:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajureista laita "Dual View" sieltä näyttöjen asetuksista, niin silloin pystyy molemmille näytöille määrittämään oman resoluution.
Ubuntuun kun asentaa nvidian ajurit ja sen graafisen säätötyökalun, niin onnistui muistaakseni tuo Dual View yhtä helposti kuin wintoosassakin.
lolled93
Inactive
_
26. toukokuuta 2008 @ 22:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla sellanen ongelma että laitoin kaks näyttöö koneeseen kiinni ja nyt ne näyttää toisistaa klooneja. eli kaks samaa ruutuu. mulla näyttis joku Radeon Xpress 1150. miten saan Dualviewin käyttöön??
tmm68
Senior Member

1 tuotearvio
_
27. toukokuuta 2008 @ 01:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeile XP:ssä seuraavaa;
klikkaa työpöytää hiiren oikealla näppäimellä ja valitse properties.
Sinulle avautuu ikkuna "Display properties". Mene välilehdelle settings ja laita täppä kohtaan "extend my windows desktop...". Sitten vaan määrittele oikeat asetukset.
Mainos
_
__

_
lolled93
Inactive
_
27. toukokuuta 2008 @ 22:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muuten hyvä, mutta mulla on vista ja sillä ei ainakaan mun enkun osaamisella löytynyt suomennosta tosta display properties. . .
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > 19- ja 15-tuumaisista yksi iso näyttö?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy