User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.10.2025 / 09:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > warning: connection problem steamissa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Warning: Connection Problem Steamissa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
maximush
Newbie
_
6. toukokuuta 2008 @ 20:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!
Ensiksikin, en ollut varma laittaakko tämä viesti tänne vai PC-Pelien osastoon, joten anteeksi jo valmiiksi jos meni väärään. Sitten asiaan..

Olen pelannut Steamin kautta pelejä jo toista vuotta. Entisessä asunnossa kaikki toimi moitteettomasti ja pelaaminen onnistui loistavasti. Muutimme viime kesän aikana uuteen kämppään ja vaihdoimme laajakaistaa, sekä routeria. Nyt pelit eivät Steamin pelit enää toimi. Ongelmina ovat mm. Counter-Strikessä, joka on suosittu peli, ei näytä olevan kuin noin 10 serveriä. Eli koneeni ei jostain syystä näytä serverlistiä kokonaan. Toinen ongelma on, että kun menen peliin saan pelattua siellä noin 3 minuuttia jolloin ruutuun ilmestyy "Warning: Connection Problem" ikkuna. Peli jämähtää siihen.

Olen katsonut jo monelta keskustelupalstalta ja olen laittanut palomuurin hyväksymään kaiken tarvittavan, sekä meidän routerin tarvittavat portit ovat auki. Kaiken pitäisi olla kunnossa... Mikä avuksi?
nonik
Newbie
_
8. toukokuuta 2008 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla teki samallalailla, kun ostimme wlanin. Ongelma ratkes ku säädin sen wlan-modeemin palomuurin asetuksia netin kautta. Riitti, kun otti IP Flood Detection -kohdasta Enable-ruksin pois. Tollasta voisit kokeilla.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > warning: connection problem steamissa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy