2x kaiuttimet toimimaan samanaikaisesti.
|
|
themee
Newbie
|
6. toukokuuta 2008 @ 22:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkäs mulla on normi pöytä kaijuttimet ja haluaisin koittaa laittaa stereoiden kautta vielä muutaman kaiuttimen lisää, mutta en onnistu saamaan niin, että molemmista kuuluisi samanaikaisesti. Jos molemmat kiinni niin kuuluu vain toisista, mutta jos vetäisen sen irti alkaa kuulua toisista, joten molempien pitäisi toimia kunnolla.
Olen nyt yrittänyt pähkäillä tota ja en saa sitä toimimaan (Olen aika avuton tälläisissä asioissa) joten nyt apu kelpaisi.
|
Member
2 tuotearviota
|
6. toukokuuta 2008 @ 22:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Ootko koittannu laittaa sillai et sul o toiset kajarit siin vihrees ulostulo aukossa ja sitte toiset laita sinne siniseen äänikortin aukkoon ja sitte pistät äänikortista 4.0 / 4.1 äänet käyttöön ?
Intel 2500K @ 4905MHz, Asus GTX 670 DirectCu II, Asus Sabertooth Z77, 2x 4Gb Corsair Vengeance 1600Mhz, Samsung 128Gb 830 SSD, Corsair HX750W, Antec P280, nestejäähdytys
|
Member
5 tuotearviota
|
7. toukokuuta 2008 @ 08:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Riippuen kotelosta ja emolevystä, helppo juttu. Jos kotelossasi on lisäpistokkeita (tyyliin tuossa päällä http://www.tweaknews.net/reviews/antecninehundred/img/1.jpg ), ja emolevyssäsi on sopiva liitin jotta nuo saa kiinni, niin käsittääkseni jos laitat kaiuttimet sekä tuohon että emolevyn integroituun äänipiiriin (tai äänikorttiin) saat molemmista yhtä aikaa ääntä ulos.
Itse otin koteloni etuosan "pistokepalikan" ja siirsin sen kotelon takaosaan, jossa nyt on 2x3.5mm ulostuloa ja voin vahvistaa että molemmista tulee ääntä yhtä aikaa.
Intel X3220 & Apogee GTZ | Asus P5E X38 | 4GB DDR2 HyperX | Sapphire HD4850x2 & XSPC | 2.9TB HDDs | Zalman ZM-600HP | Lian Li PC-A10 | 2x Thermochill PA120.3 | 2x HP ZR2740w | Kensington Expert Mouse | Topre Realforce 105UFB
|
Senior Member
|
7. toukokuuta 2008 @ 10:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Voit laittaa kajarit myös haaroittimen avulla, niitä saa parilla eurolla useasta liikkeestä. Näyttävät vaikkapa tältä:
___/¯¯¯¯|
|--------|
¯¯¯\____|
Tuo - pätkä on sitä varten että saa tuon viimeisen | oikeaan paikkaan.
|
MurO
Junior Member
6 tuotearviota
|
7. toukokuuta 2008 @ 18:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Äänikorttis ei vissiin tue monikanavaääntä, siis että vetäis vaikka takakanavat stereoihin jne.
E6750 @ 3,2GHz + Scythe Ninja, IP35, 2G 800MHz G.Skill, 8800GT Sonic, Zalman HP 500W, 500GB Seagate + 200GB Maxtor, Nine Hundred, 226BW, Genelec 6020
|
themee
Newbie
|
7. toukokuuta 2008 @ 19:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dwnldz_5: Voit laittaa kajarit myös haaroittimen avulla, niitä saa parilla eurolla useasta liikkeestä. Näyttävät vaikkapa tältä:
___/¯¯¯¯|
|--------|
¯¯¯\____|
Tuo - pätkä on sitä varten että saa tuon viimeisen | oikeaan paikkaan.
Ostin ja pelittää. Paljon kiitoksia vaan kaikille.
|
NHL
Suspended due to non-functional email address
|
8. toukokuuta 2008 @ 21:36 |
Linkki tähän viestiin
|
ostakaa koti teatteri vahvistin ja vetäkää rc:alla tietokoneesta vahvistimeen. Mulla toimii ainaki hyvin.
|
Mainos
|
  |
|
NHL
Suspended due to non-functional email address
|
8. toukokuuta 2008 @ 21:37 |
Linkki tähän viestiin
|
ostakaa koti teatteri vahvistin ja vetäkää rc:alla tietokoneesta vahvistimeen. Mulla toimii ainaki hyvin.
|