User Käyttäjä Salasana  

tiistai 3.2.2026 / 01:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > lfs+ thrustmaster ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
LFS+ thrustmaster ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jukolauta
Member
_
8. toukokuuta 2008 @ 09:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

ongelmana on, etten saa thrusmasterin (universal challenge) ratin pedaleita toimimaan oikein LFS:ssä... sekä jarru että kaasu pedalit tulevat aina samalle akselille. Olen tietysti valinnut ne asetuksista erillisiksi... Peli tunnistaa ohjaimen universal challenge gamebadina, voisiko tuo olla se ongelma?? esim GTR2 pelissä kaikki toimii kuten pitää...

Olen erittäin kiitollinen jos jollain olisi ratkaisu ongelmaan....
Senior Member
_
8. toukokuuta 2008 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
LFS:ssä täytyy sen lisäksi, että olet valinnut ohjaimen asetuksista "combined pedals"-kohdan pois päältä, myös vaihtaa itse pelin asetuksista Jarru/kaasu-akseli kohtaan erilliset. Sitten vain katsot mikä akseli liikkuu kun painat kaasua ja mikä silloin kun painat jarrua.
Itsellä ei ole nimenomaista kokemusta juuri tuosta ratista, mutta G25:n peli välillä tunnistaa milloin miksikin ohjeimeksi, etenkin jos joystick ja/tai gamepad on samaan aikaan kytkettynä, mutta silti olen saanut aina kontrollit konffittua oikein.

|Intel Q6600 + Noctua NH-C12P, EVGA nForce 780i SLI, EVGA 8800 GTS 512mb (G92), 2Gb DDR2 800mhz cl-4, 3xSeagate Barracuda 500GB 32mb SATA2 Striped, Seagate Barracuda 300GB 16mb SATA2, NZXT Hush (Noctuan flektit), Samsung Syncmaster T220, BenQ FP222WH, Logitech Z-4 & G11 & G500 & G13|
jukolauta
Member
_
8. toukokuuta 2008 @ 19:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
LFS:ään olen tehnyt kyllä tarvittavat asetukset... mutta miten saan itse ohjaimen asetuksia muutetua? vaikutaisi, että ongelma liittyisi juuri siihen... vaikka olen LFS:ssä laittanut kaasun ja jarrun erillisiksi, niin silti vain yksi ja sama akseli liikkuu molemmista pedaleista.....
Senior Member
_
8. toukokuuta 2008 @ 22:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Control Panel => Game Controllers ja sieltä valitset oikean ohjaimen aktiiviseksi ja sitten Properties. Sieltä pitäisi löytyä jostain kohta "Report combined pedals", siitä vaan ruksi pois.

|Intel Q6600 + Noctua NH-C12P, EVGA nForce 780i SLI, EVGA 8800 GTS 512mb (G92), 2Gb DDR2 800mhz cl-4, 3xSeagate Barracuda 500GB 32mb SATA2 Striped, Seagate Barracuda 300GB 16mb SATA2, NZXT Hush (Noctuan flektit), Samsung Syncmaster T220, BenQ FP222WH, Logitech Z-4 & G11 & G500 & G13|
Mainos
_
__

_
jukolauta
Member
_
8. toukokuuta 2008 @ 22:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ongelma ratkesi jo.. en tied' miksi mutta LFS:ssä piti laitta pedalit samalle akselille... nyt toimii just niinku pitää... kummallista.. eikä siellä asetuksissa tuollaista täppää ollu....
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > lfs+ thrustmaster ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy