User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 18.5.2024 / 22:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > tiedotukset > keskustelualueiden tiedotukset ja uutiset > pieniä muutoksia forumeiden käytettävyyteen
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pieniä muutoksia forumeiden käytettävyyteen
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
I hate titles

35 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2008 @ 14:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Teimme pienenpieniä, lähinnä kosmeettisia muutoksia keskustelualueillemme:

-nyt ns. murupolku / crumbtrail on myös sivun alareunassa

-viestiketjujen sivunumeroiden yhteydestä löytyvät nyt myös "seuraava" ja "edellinen" -napit ja samalla vihdoinkin muistimme kääntää "Last" ja "first" linkit suomeksi :-)

-nyt moderaattorit ja adminit voivat halutessaan lisätä viestiketjuun ko. ketjuun liittyvän "tarralapun", joka näkyy ko. ketjun kaikkien sivujen ylimpänä viestinä. Tätä toimintoa tullaan käyttämään äärimmäisen harvoin, yleensä vain pitkissä ketjuissa, joissa viestien sisältöön ja siihen mistä on tarkoitus keskustella, saattaa hämärtyä.

Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
https://AfterDawn.com/
Senior Member

10 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2008 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvät uudistukset, mutta vielä keskustelualueiden etusivulla alareunassa oleva murupolku on vähän vajaa. ;-)

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2008 @ 23:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Miitti:
Hyvät uudistukset, mutta vielä keskustelualueiden etusivulla alareunassa oleva murupolku on vähän vajaa. ;-)

Vielä kun joku kertoisi minulle miksei tuo murupolku näy minulla silloin kun olen vastaamassa viestiin? Eli jatkuvasti tulee tilanteita että joudun avaamaan selaimeen toisen Afterdawn ikkunan jotta saisin tarkistettua mihin viestiin itseasiassa olen vastaamassa.

Esim. tässäkin tällä hetkellä edit-tilassa näkyy nyt tuolla alhaalla vain "afterdawn.com > keskustelu > vastaa viestiketjuun" eikä tällä tiedolla ole niin minkäänlaista merkitystä, yhtä hyvin tuo voisi puuttua kokonaan jos siihen ei saada tuo oikea murupolku.
Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
afterdawn.com > keskustelu > tiedotukset > keskustelualueiden tiedotukset ja uutiset > pieniä muutoksia forumeiden käytettävyyteen
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy