User Käyttäjä Salasana  

perjantai 7.2.2025 / 14:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > uusi pelikone
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi pelikone
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

1 tuotearvio
_
9. toukokuuta 2008 @ 21:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs tarkoitus ois ostaa nyt vanhan hpn tilalle uus pelikone. Budjetti ois jtn. 1000-1100?. Oisiko ehdotuksia, että mistä löystyisi hyvä kone tuon 1000-1100? hintaan nähden? Kaverit on sanonut, että halvemman ja paremman sais jos osina ostais ja sitte veis koottavaksi vaikka verkkokauppaan, mutta kun minä en oikeen noista osista ja niiden yhteensopivuuksista tiedä. Että jos jollakulla olisi aikaa niin voisihan ihan vaikka listan osista väsätä.
Kiitän
Senior Member

6 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2008 @ 23:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä noita PS2:ia löytyy varmaan jokaisesta isommasta tavaratalosta, pelikaupoista ja huuto.netistä, ja tuolla budjetilla saisi jopa 11 uusinta mallia olevaa pleikkaria.

The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves.
Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
Junior Member

1 tuotearvio
_
10. toukokuuta 2008 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä jos tarkoitinkin tietokonetta? :O
Member

1 tuotearvio
_
10. toukokuuta 2008 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos tarkoitit tietokonetta olisit voinut laittaa oikealle alueelle.
Junior Member

1 tuotearvio
_
10. toukokuuta 2008 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hups ;)
Mainos
_
__

_
Member

7 tuotearviota
_
27. toukokuuta 2008 @ 20:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli ekaks oikeelle alueelle viestit ja todellakin kannattaa ostaa erikseen ne osat ja viedä kasattavaks ellet itse osaa.

Hyvä ja parempi sijoituks itse ostaa oikeat komponentit kuin joku valmis pakettikone nimimerkillä kokemusta on :)

oikeelle paikalle viestit !
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > uusi pelikone

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy