User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 12:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > työpöydälle uudet kuvakkeet...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Työpöydälle uudet kuvakkeet...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. elokuuta 2002 @ 20:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on windows 98 ja sen kuvakkeet, siis esim. "Oma tietokone" kuvake on tylsännäköinen. Miten kuvakkeista sais sellaset kolmiulotteiset, niinku noissa uudemmissa käyttiksissäkkin on kolmiuloitteiset....

Saako mitenkää???

KIITOS ETUKÄTEEN!!
Senior Member

2 tuotearviota
_
26. elokuuta 2002 @ 03:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Painat hiiren oikeaa nappia työpöydällä ja valitset properties ja sieltä effects ja vaihda mikä kuvake haluat :)
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
26. elokuuta 2002 @ 04:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun painoin, niin ei kyl lukenu ollenkaa enkkua...Mulla lukee suomee esim "Active Desktop".......
Senior Member

2 tuotearviota
_
26. elokuuta 2002 @ 06:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se mesta mistä sä vaihdat miltä sun windows näyttää näytönsäästöt, taustakuvat yms.
et tietenkään paina sitä nappia sen kuvakkeen päällä vaiin kohdassa jossa ei oo kuvaketta
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
26. elokuuta 2002 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis pitääkö mun tehdä silleen, että painan työpöydällä hiiren oikean puoleista nappia ja otan ominaisuudet, sitten otan tehosteet ja sitten mulla näkyy palkki "Vaihda kuvake...."
Mistä mä vaihdan jos ei oo mistä vaihtaa, vai onko koneen muistissa jotain eri kuvakkeita.
Silleenkö???
Kun en oikeen tajunnu tota sun selitystä...

Voisitko selittää yksityiskohtaisemmin,_jos_ on mahdollista....

KIITOS ETUKÄTEEN!!!!
Trilogy
Senior Member
_
26. elokuuta 2002 @ 13:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos kaipaat xp:n karkkityylisiä ikoneita niin
iconsxp on ratkaisu.
http://people.freenet.de/marcelp/iconsxp.zip
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
26. elokuuta 2002 @ 14:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
millä mä avaan ton iconsxp....tulee vaan kuvake jossa on windowsin kuva....ja alhalla lukee windowsxp.icl

Eli siihen tulee "avaa sovelluksessa"
Millä ohjelmalla??

KIITOS ETUKÄTEEN!!!
Trilogy
Senior Member
_
26. elokuuta 2002 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jostain syystä mulla rikko tuo file kun koetan ladata. "Windows XP - Icons für Windows 9X/2000/NT/Me:" lukee sivuilla joten oikea softa tuon pitäisi ainakin olla. Ainakin joskus kokeilemani ohjelma oli ihan asennusohjelman kanssa...
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
26. elokuuta 2002 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli voisitko kertoo millä sen winxpicons saa auki..=)

KIITOS ETUKÄTEEN!!!!!!
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
26. elokuuta 2002 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos se theme on ruvennut tympimään niin katso täältä, jos löytyisi jotain paremman näköistä
http://www.freedesktopthemez.com/
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
26. elokuuta 2002 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Parempi paikka on www.themeworld.com
Se höpöttää jotain ActiveX-tuesta...

Kyl mä tajusin aika pitkälle, mut ei saa toimii...Siellä kun saa suoraan vaihdettua themee...

Onx javalla ,flashillä jne. ton asian kanssa vaikutusta, että en saa toimii....
Mul ei taida olla oikeen kondiksessa noi java/flash jutskat....

KIITOS ETUKÄTEEN!!!
Mainos
_
__

_
Senior Member

2 tuotearviota
_
27. elokuuta 2002 @ 03:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
wintoosa on täynnä kuvakkeita eli iconeja, ne on jossain system tms. hakemiston alla empä nyt muista tarkalleen, etsivä löytää =:)=
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > työpöydälle uudet kuvakkeet...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy