User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 14:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ati radeon x1600 ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ati Radeon x1600 ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Smashead
Newbie
_
10. toukokuuta 2008 @ 23:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tässä alkanut ihmettelemään että mikä mun näyttiksessä eli atin x1600 on vikana ku ei pelit enään pyöri samalla tasolla kuin ennen. BF2:nen pyöri ennen ihna hyvin pidin vähän taukoa ja nyt ku yritän ni nykii ihan sikana ja lagii, fps on jossain 20 maksimissaan missä vika. Olen tehnyt muissa peleissä saman huomion.
Member

6 tuotearviota
_
11. toukokuuta 2008 @ 13:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko ajurit päivitetty? Ei kai mitään taustaohjelmia ole päällä, jotka voisivat käyttää prosessorin tehoja? Kannattaa tarkistaa tehtävähallinnasta ennen pelin käynnistämistä, onko muistia paljon vapaata, onko päällä ohjelmia, jotka käyttävät prosessoria. Näytönohjaimessa ei pitäisi olla mitään vikaa.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ati radeon x1600 ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy