User Käyttäjä Salasana  

tiistai 2.9.2025 / 22:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > nzxt lexa vai antec ninehundred?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
NZXT Lexa vai Antec Ninehundred?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mRrr
Suspended due to non-functional email address
_
11. toukokuuta 2008 @ 01:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon tässä jo aika kauan miettinyt että kumpi noista koteloista olisi parempi? Oon googlesta löytäny aika monta vastaavanlaista threadia(eng. kiel.) mutta silti on jääny aika epäselväksi että kumpi oikeasti on parempi. Itse haluisin semmosen kotelon missä on riittävästi tilaa, ja johdot saa hyvin piilotettua taakse, A900 ja tuossa Lexassa saa piilotettua taakse mutta oon kuullut juttua että niitä ei noissa koteloissa saa "hyvin" piilotettua, ja sitten tilaa pitäisi olla sen verran että 8800gts pitäisi sinne hyvin mahtua, ja luultavasti myös SLI tilassa, jos tässä jossain vaiheessa hommaisi toisen 8800gts:än. Ja kotelo ei saa olla kovin äänekäs, tosta A900 oon lukenu semmost juttuu et ne etutuulettimet pitäisi aikamoista mölyä. Voitte myös ehdottaa samaa hintaluokkaa olevia koteloita, missä on sivuikkuna. :)
Euphemos
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
11. toukokuuta 2008 @ 03:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäli rahaa löytyy vähän enemmän, suosittelisin Cooler Master Cosmosta tai Thermaltake Kandalfia. Muussa tapauksessa osta Lexa.

"You can´t be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
-Frank Zappa
jip2
Member

1 tuotearvio
_
11. toukokuuta 2008 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Cooler Master Cosmos S on itselläni tilauksessa ja tutkimuksieni mukaan sinne mahtuu hyvin ainaki 3 ohjainta :P Antekissa Virtalähde tulee alas ja ainakin omas mielestäni sen joutuu asentamaan ylösalaisin, jotta powerin cooleri toimisi kunnolla.

Suoritin: AMD Athlon 64 3700+ "San Diego" 2.2 GHz Emolevy: Asrock Dual SATA 2 939 Näytönohjain: XFX GeForce 7900 GTX Muisti: 2.5 GB DDR Kovalevyt: Maxtor 300 GB, Samsung 160 GB Ulkoiset kovalevyt: Lacie Brick 300 GB, Lacie F.A Porche 500 GB Lisälaitteet: Logitech G15, G1, Communicate STX, Attack 3, X-210 + Doro voip jne...
MurO
Junior Member

6 tuotearviota
_
11. toukokuuta 2008 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei oo lexasta kokemuksia mutta A900 on toiminu hemmetin hyvin, varmasti on tilaa noille sun kuvaamille jutuille. Kaikissa tuulettimissa on nopeussäädöt joilla ne saa hiljennettyä ainaki mun makuun tarpeeks hiljaseks, kattotuuletinta voi pitää keskiasennossaki ku se ääni on aika maltillinen. Ja äkkiähän siihen vaihtaa noctuan superhiljaset ropelit kii jos ei saa pihaustakaan kuulua.
Tietty sit jos koneen pitää olla nätti ja silleen eikä A900sen rujo tyylikkyys iske niin sille ei voi mitään.

E6750 @ 3,2GHz + Scythe Ninja, IP35, 2G 800MHz G.Skill, 8800GT Sonic, Zalman HP 500W, 500GB Seagate + 200GB Maxtor, Nine Hundred, 226BW, Genelec 6020
MurO
Junior Member

6 tuotearviota
_
11. toukokuuta 2008 @ 18:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jip2:
Cooler Master Cosmos S on itselläni tilauksessa ja tutkimuksieni mukaan sinne mahtuu hyvin ainaki 3 ohjainta :P Antekissa Virtalähde tulee alas ja ainakin omas mielestäni sen joutuu asentamaan ylösalaisin, jotta powerin cooleri toimisi kunnolla.

Niin siis tuuletin ylöspäin, siellä on ruuvireijät ihan sitä ajatellen sijoteltu.

E6750 @ 3,2GHz + Scythe Ninja, IP35, 2G 800MHz G.Skill, 8800GT Sonic, Zalman HP 500W, 500GB Seagate + 200GB Maxtor, Nine Hundred, 226BW, Genelec 6020
MurO
Junior Member

6 tuotearviota
_
11. toukokuuta 2008 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sellanen juttu muuten ysisatasesta et josson yhtä iso cooleri ku mulla niin siihen sivuikkunaan ei mahdu lisätuuletintatai sen pitää olla erikoismatalaa mallia.

apilas
Suspended permanently
_
11. toukokuuta 2008 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mRrr:
Ja kotelo ei saa olla kovin äänekäs, tosta A900 oon lukenu semmost juttuu et ne etutuulettimet pitäisi aikamoista mölyä.

Niin erinomaisia koteloita kuin Antec valmistaakin niin jostain syystä heidän on pakko pilata mahtava kokonaisuus todella äänekkäillä kotelotuulettimilla. Säätöä noihin tuulettimiin on low-medium-high ja low:lla ääntä ei vielä kuulu. Mutta medium on jo todella humiseva ja high:ta voi verrata jo sitten pölynimuriin.
Ongelma ei kuitenkaan ole mahdoton, vaan esim. Noctuan (~15?/kpl) tuulettimilla saa kopasta sitten lopulta täysin äänettömän. Riippuen tietenkin sitten virtalähteen, näyttiksen ja prossun tuulettimista.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mRrr:
sitten tilaa pitäisi olla sen verran että 8800gts pitäisi sinne hyvin mahtua, ja luultavasti myös SLI tilassa, jos tässä jossain vaiheessa hommaisi toisen 8800gts:än

No näissä korteissa on aika äänekkäät jäähyttimet. Jos niitä on vielä oikein kaksin kappalein niin ääntä tulee olemaan se on varma.

7900GTO 512mb T.S.A SANCTI
MurO
Junior Member

6 tuotearviota
_
11. toukokuuta 2008 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ettei ihan harhaan johtais niin toi matalinki asetus A900 tuulettimissa riittää pitää tän mun kokoonpanon aika viileenä. Prossu 32 astetta ja huoneessa lämpötila n. 26 astetta.

apilas
Suspended permanently
_
11. toukokuuta 2008 @ 19:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on Antec P180 ja siinä yksi tuuletin mediumilla ja kaksi low:lla. Ei sitä high asentoa varmaan edes tarvi. Tosin äänekkyyden vuoksi sitä tuskin kukaan käyttäisikään, sen verran kovaa huminaa se pitää.

7900GTO 512mb T.S.A SANCTI
Mainos
_
__

_
mRrr
Suspended due to non-functional email address
_
12. toukokuuta 2008 @ 01:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hohhoh, kylläpä cooler master cosmos ja thermaltake kandalf maksaa paljon :o Ite aattelin että jos tuon hintaista koteloa olen ostamassa, ostaisin thermaltake armor+.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > nzxt lexa vai antec ninehundred?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy