eDonkey
|
|
mestari
Senior Member
1 tuotearvio
|
26. elokuuta 2002 @ 07:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Sain just toimimaan Edonkeyn!!!!
Kiitos kaikille! Ilman teidän kaikkein apua en olis saanu toimii.
KIITOS!!!
Yks kyssäri viel.....
Aloin lataa theme hospitalia ihan kokeeks, niin nopeus on jotain 9.0-11.9kt/s...
Että saako jotenkii serverii vaihdettua kesken latauksen....? Vai mitä pitäs tehdä....?
Ja nyt kun sulkee eDonkeyn, niin pitääkö serverilista päivittää ihan joka kerta kun aukaisee eDonkeyn.....??
KIITOS ETUKÄTEEN!!
|
mestari
Senior Member
1 tuotearvio
|
26. elokuuta 2002 @ 08:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Kannattaako ladata elokuvaa joka on 700mb ja mulla on tietokoneella 1.95G vapaata tilaa...??
Kyl mä ainakin uskoisin, että voi ladata, koska mä aion polttaa sen.
KIITOS ETUKÄTEEN!!!
|
ZargoX
Suspended due to non-functional email address
|
26. elokuuta 2002 @ 10:37 |
Linkki tähän viestiin
|
voit vaihtaa servua kesken latauksen, ei se lataus katkea. Ja serverlistaa kannattaa paivittää ehkäpä kerran päivässä, niin minä ainakin teen.
Ja miksei kannattaisi ladata, kyllä toi tila riittää hyvin.
|
mestari
Senior Member
1 tuotearvio
|
26. elokuuta 2002 @ 14:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Pitänee vissiin tottua tohon 10-15kt/s....Kestää yhdenkin pelin lataamisessa yli 10tuntia....
KaZaA:lla esim. kun jotkut suuret pelit on pakattu, niin ei ole kun 150-270mg...Ja sitten mulla oli KaZaA:ssa joku 25-30kt/s, niin se latas yhden pelin aina n1.30 tuntiin tai 2 tuntia....pitänee tottua vaan.....
|
Josse
Suspended due to non-functional email address
|
27. elokuuta 2002 @ 12:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitä ne eriväriset palkit eDonkeyssä merkitsevät? Hain just eDonkeyn koska se on varmaan ainut P2P ohjelma joka toimii hyvin nyt kun Gnutella ohjelmat on kaiki sekaisin... Mikä niitä muuten vaivaa, osaaks joku sanoa?
Mä pääsin kazaalla joskus nopeuksiin 100kb/s
Mul on welho 525.
|
Mainos
|
|
|
Member
|
27. elokuuta 2002 @ 13:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Sininen = lähteitä tiedostolle, tummempi = parempi
Musta = ne kohdat sulla on jo
Punainen = ei lähteitä tiedostolle
Harmaa ja ruskea = tulossa jo
Valkoinen = valmis
Älkää mainitko imuroimienne tiedostojen nimiä, voi tulla sivujen ylläpitäjille p*skaa käteen...
|