Taisi olla IlmoPJ, joka antoi taannoin ohjeet DVBViewerin asentamiseksi. Niissä sanotaan:Ohjaa etsimään ajureita uudesta softasta, driver-hakemistosta. Mistäs tämän driver-hakemiston saa, kun DVBViewerin latauksessa tallentuu ainoastaan setup.exe?
Sit se ei mee ton Ilmon ohjeen mukaan ku se sanoo et ohjaa etsimään ajureit ja sit: Asenna tämän jälkeen DVBViewer. Mut okay, mistä haetaan ja minkä nimisii, tosta linkistä ei löydy sen näköstä, et liittys DVBVieweriin. Ja Viewerin sivuilla on lähinnä plugineja.
Kun DVBViewer alko sekoilla, eikä Hauppauge HVR 1100-kortin ajurien päivitys onnistunu, mä poistin Viewerin asennuksen, siirsin kortin toiseen PCI-väylään ja asensin sen uudelleen WinTV:n kera. Se tunnisti kortin, mut ei löytäny kanavii. Poistin sen HcvClear-ohjelmalla ja yritin asentaa Hauppaugelta ladattuu ajuripäivitystä, joka sano: Drivers have NOT been updated - No compatible device found. Sit mä yritin asentaa DVBViewerin, mutta Asetukset/Valinnat/Laitteet-ikkunan laitteet-kentässä ei näkynyt Hauppaugen korttia, eikä tullut klikkaamalla Etsi laite-nappia.
Mikähän tässä mättää, kun mä sain alun perin Viewerin asennettuu iha hyvin, eikä siin tarvittu mitään erillistä ajurien asennusta tai päivitystä muistaakseni ollenkaan. Oisko peräti kortti tai lankku rikki?
Joo, korttia mäki epäilen, ku siin meni just takuu umpeen. Ois nii tyypillistä. Pitänee tyrkyttää pikkuveljen koneeseen kokeiluun. Se on kyl nii konservatiivine ja "tekniikan ihmelaps", et se varmaa pelkää,et sen kone menee moisesta sekasin. Mut yritetään. Eli jos siel toimii, ni pitää vaihtaa emo, ku oon muutenki harkinnu jossain vaihees vaihtaa vähä paremman piirisarjan omaavaan.