User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 01:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > fixes ed2k links in opera
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
fixes ed2k links in opera
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Osis
Inactive
_
26. elokuuta 2002 @ 08:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin elikkäs nyt minä löysin tuon link fixer ohjelman ja vaikeaa oli!Mutta nyt kun olen imuttanut tuon ojelman zip tiedostona koska sitä ei muina tiedostoina ollut tai en ainakaan nähnyt niin ensiksi minä avaan sen zip tiedoston ja lähetän kaikki kolme tiedostoa mitä se sisältää edonkey2000 kansioon sitten kun ne tulevat sinne minä painan OperaLnk.exe nimistä aasin kuvaa sitten kun olen painanut näyttöön tulee teksti että Do not run this prgram directly - use the reg file joten painan ok sitten näyttöön tulee joky ihme laatikko mikä ei tee mitään joten en välitä siitä vaan kaksoisnapautan reg nimistä tiedostoa joka tuli mukana siinnä zipissä mutta sitten näytöön tulee teksti että Oletko varma, että haluat lisätä tiedot kohteesta D:\ohjelm~1\edonke~1\operalnk.reg rekisteriin?sitten painan että kyllä ja sitten näyttöön tulee teksti että D:\ohjelm~1\edonke~1\operalnk.reg:Ei voi tuoda.Määritetty tiedosto ei ole rekisterin komentojono. vain rekisteritiedostoja voi tuoda.Eli tuo ohjelma ei toimi vai teenkö jotain väärin jos teen niin voisitteko kertoa että mitä!KIITOS!
Osis
Inactive
_
26. elokuuta 2002 @ 11:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toivottavasti ei tullut liian epäselvästi!
Osis
Inactive
_
26. elokuuta 2002 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näköjään tuli!
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
26. elokuuta 2002 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sulla taitaa olla windowsissa häikkää.
Mikäs se käyttis olikaan??
Osis
Inactive
_
26. elokuuta 2002 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Win 98
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
26. elokuuta 2002 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä olen asentanut tuon Operan link fix tiedoston ja toiminut hyvin. Käyttiksenä XP Pro.
Aja se .reg tiedosto command prompt:ssa (komentokehote tms. FIN käyttiksessä).
Jos sulla on overnet asennettu niin poista se. Asenna eDonkey uudelleen ja link fix tiedosto. Niin minä olen joutunut tekemään, kun olen kokeillut sitä..

EDIT: Ja tuo toimii explorer browser:ssa myös..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. elokuuta 2002 @ 16:11

Osis
Inactive
_
27. elokuuta 2002 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo nyt taisi mennä hiukkasen yli en ymmärrä mitään tuollaisista command promp jutuista!Taidan jättää nämä edonkey jutut nyt kokonaan!Kiitos kuitenkin teille kaikille jotka yrittivät minua auttaa!!!
Mainos
_
__

_
whiteboy
Junior Member
_
13. syyskuuta 2002 @ 22:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkäs jos osis tai joku muu lähes yhtä pullasormi kuin minä törmää tähän not a valid file.. juttuun. Tämä auttoi mulla edonkey2000.V61.Fix.Noja.NixeD löytyy tämmöisestä osoitteesta: http://nixed.d2g.com/public/php-nuke/html/index.php. Instaloidaan samaan tiedostoon kuin edonkey. Kansioon ilmestyy gdonkey kuvake. Siitä aasi käyntiin ja homma toimii. Elkää luopuko ed2:sta.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > fixes ed2k links in opera

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy