User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.10.2025 / 09:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > firefox + telkku.com
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Firefox + telkku.com
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ananya
Junior Member
_
13. toukokuuta 2008 @ 22:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heips,

Tässä tänään törmäsin aika mielenkiintoiseen ongelmaan. Eli yritin koneelle asentaa tänään Adobe Flash CS3 ohjelmaa, mutta kun epäonnistuin monia kertoja en jaksanut enää yrittää. Laitoin firefoxin päälle ja menin yhdelle sivustolle. Ylhäällä keltainen palkki ilmoitti, että jokin laajennus on asentamatta. Asensin adobe flash laajennuksen. Sitten menin telkku.com sivulle ja ihmetys oli suuri kun nämä dropdown valikot eivät enää toimineet. Eli valikko mistä voi valita tämänpäivän ja selata kalenteria mistä voi valita tulevia päiviä tai toinen dropdown valikko mistä voi valita näkyykö peruskanavat vai nämä "erikoiskanavat".
Eli noiden dropdown menuja ei tule näkyviin. Missähän mahtaisi olla vika? Olen kokeillut asentaa firefoxin uudestaan, mutta ongelma jatkuu. Kiitokset vastanneille! :)

Ps. Nyt huomasin kun menin telkku.com sivulle, että kun vien hiiren dropdown menun päälle, niin alhalla olevat mainokset katoavat. Menua ei tule näkyviin & mainokset katoaa. Sitten kun siirrän hiiren pois niin mainokset tulee taas näkyviin.. Ja sitten vielä, testasin niin sama ongelma Internet Explorerilla. Jossain ohjelman asetuksessa vika?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. toukokuuta 2008 @ 22:22

Senior Member
_
13. toukokuuta 2008 @ 22:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve!

Mielenkiintoista!

Mulla on nytkin telkku.com auki toisella Firefoxin välilehdellä ja kaikki valikot toimii OK. Hiukan takkuaa, mutta aukee kumminkin.

Mainoksia mulle ei tulekkaan, kun on Adblock Plus käytössä.

Jos sulla on semmonen käyttis missä on järjestelmän palautustoiminto, käytä. Käynnistä >ohjelmat>apuohjelmat>järjestelmätyökalut>järjestelmän palauttaminen. Näin XP:ssä.

Jos toi Adobe Flash CS3 ohjelman useat epäonnistuneet asennusyritykset on jotenkin nyt sotkenut järjestelmää/rekisteriä.

EDIT: Otin äsken Adblockin pois päältä ja telkku.comin mainokset tuli. Mikään ei kuitenkaan vaikuttanut sivujen normaaliin toimintaan??

"Mikään tieto ei ole turhaa, paitsi jos sitä ei jaa muille"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. toukokuuta 2008 @ 22:55

Senior Member
_
13. toukokuuta 2008 @ 23:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se telkku.comin sivun ulkoasu on muuttunut; ainakin minulla. Pudotusvalikkoa ei enää ole vaan valinta tehdään nuolesta kanavaruudun reunasta....Ennenhän valikko tuli hiiren kursorin alle...

Ananya
Junior Member
_
14. toukokuuta 2008 @ 10:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se pudotusvalikko on vielä siellä. Koulussa valikko toimii niinkuin pitääkin. Kokeilin järjestelmän palautusta ja javan uudelleenasennusta, mutta ongelma on vieläkin. Lisää neuvoja? :)
Senior Member
_
14. toukokuuta 2008 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sivustossa saattoi olla jotain ongelmia? Nyt taas pudotusvalikko pelaa...Jos käytät firefoxia niin tarkista firen asetuksista >sisältö>javascript>lisäasetukset, että siellä on javalla lupa tehdä niitä muutoksia.... Ie:ssä toimi tänään ilman mitään...

jariotus
Junior Member
_
14. toukokuuta 2008 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aivan samaa tekee mtv3 ja telvis.fi, iltalehti ja iltasanomat.

liitännäisherjoja.

ja mulla on koneella shockwave player 11, flash player plugin, flash player 9 activex

mulla tulee noilla sivuilla aina herjaa " shockwave flash suoritti laittoman toiminnon..."

en tiä sitten, onko flash olayer 9 activeX turha kokonaan.

ja jos noista yhen poistaa, tulee yläpalkkiin puuttuvasta liitännäisestä herja.

vattu, sanon minä

~ jos ihminen olisi tikka, hän saisi ravintonsa hakkaamalla päätään puuhun ~
Mainos
_
__

_
Ananya
Junior Member
_
14. toukokuuta 2008 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, ilmeisesti oli jokin tilapäinen häiriö kun nyt toimii niinkuin pitääkin. Kiitokset kaikille neuvoista! :)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > firefox + telkku.com

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy