User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 12:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > iso, udf ja udf/iso kun polttaa nerolla?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ISO, UDF ja UDF/ISO kun polttaa Nerolla?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
heska
Newbie
_
15. toukokuuta 2008 @ 21:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä ero on ISO, UDF ja UDF/ISO kun polttaa Nerolla dvd-r:lle esim dataa tai
useampia avi tiedostoja.

Olen lukenut että ISO:lla ei voi poltaa kuin alle 4gigan tiedostoja
"ISO 9660 cannot handle files larger than 4 GB and in most implementations not larger than 2 GB"
(implementations) mitä se tarkoittaa, lisäyksiäkö esim. multisessiossa?

Kummallista mutta olen polttanut ISO:lla dvd-r täyteen kerralla ja multisessioina ja siitä huolimatta data ja avi:t toimii pc:ssä ja koti dvd soittimessa. Onko kyseessä joku muinainen kaupunkilegenda.

Millä asetuksella data kannattaa polttaa multisessiona dvd-r:lle oikea oppisesti entäs avi:t?
entäs jo on dvd+r mitäs sitten tehdään onko se parempi?

Ajattelin tilata lähiaikoina Nierleltä dvd levyjä ja olen tässä miettinyt kannattaisiko tilata myös dvd+r levyjä jos ne on jossain
suhteessa parempia kuin dvd-r?
heska
Newbie
_
15. toukokuuta 2008 @ 21:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lisäyksenä tuohon ylempään, että AVT:t toimii koti-divx-dvdsoittimessa (disc at once ja finalized )
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > iso, udf ja udf/iso kun polttaa nerolla?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy