Eli aion ostaa tuon Swap Magicin Modpiiri.Comista. Kun tuota slide cardia asennetaan, kelkan etumaski pitää irrottaa. Kysymys kuuluu, saako tuon kelkan etumaskin asetettua takaisin jälkeenpäin, kun en haluaisi raiskata PlayStation kakkostani.
Kiitos jo etukäteen.
The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves. Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. toukokuuta 2008 @ 14:58
Itselläni tuossa etumaskissa oli yksi ruuvi, joka piti ruuvata pois ja sen jälkeen varovasti nypätä irti. Mutta helppo tuo on irroittaa ja helppo myöskin laittaa takaisin. Itselläni maski ei tarvitse edes sitä ruuvin takaisin ruuvaamista, kun maskin voi laittaa takaisin paikoilleen. Eli ilmeisesti tuo ruuvi on omassa mallissani (SCPH-30004) vain jokin varotoimenpide, jottei maski lähde irti kuljetuksessa.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Feron: Itselläni tuossa etumaskissa oli yksi ruuvi, joka piti ruuvata pois ja sen jälkeen varovasti nypätä irti. Mutta helppo tuo on irroittaa ja helppo myöskin laittaa takaisin. Itselläni maski ei tarvitse edes sitä ruuvin takaisin ruuvaamista, kun maskin voi laittaa takaisin paikoilleen. Eli ilmeisesti tuo ruuvi on omassa mallissani (SCPH-30004) vain jokin varotoimenpide, jottei maski lähde irti kuljetuksessa.
Edit: Lisäys.
Mulla on toi sama malli, vai oliko 30005R, ja kun miettii niin kyllä mullakin taisi olla siinä ruuvi joskus, joka on hukkunut johonkin kun joskus käytin Swap Magicia slidecardilla.
The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves. Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster