User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 19.11.2025 / 06:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > käyttäjän tulostus ja muiden oikeuksien määrittäminen windows xp:ssä? (ratkaistu!)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Käyttäjän tulostus ja muiden oikeuksien määrittäminen windows xp:ssä? (Ratkaistu!)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
anon_user
Junior Member
_
19. toukokuuta 2008 @ 21:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli minä kysyisin tällä kertaa että kuinka saisin muutettua käyttäjän oikeuksia windowsissa, kun linuxin puolella homma onnistuu helposti sisäisellä ohjelmalla, siis ubuntussa.

minulla olisi tarvetta lisätä windowsissa rajoituille käyttäjille oikeudet tulostaa windowsissa vaikkapa muistiossa tai wordissa, koska nyt se ei ole mahdollista, koska rajoitetun tilin käyttäjä ei pääse selaamaan verkkotulostimia edes wordin kautta, että pääsisi tulostamaan...

toivoisin mahdollisimman pikaisia vastauksia, koska asia askarruttaa minua suuresti, olisiko se mahdollista jonkun apuohjelman avulla, tai esimerkiksi tekstitiedostoja muokkaamalla? olen ihan epätoivoinen tämän asian kanssa :( .

Kiitos jo etukäteen...

Edit 1: Nyt näin myöhemmin sain homman ratkaistua omin voimin, eli tein näin: asensin tulostin ajurit rajoitetulle käyttäjätilille ja wola!, homma lähti pelittämään, jos joillakin muilla on ollut samanlaisia ongelmia, niin lukekaa tämä ohje, tai jos ette ymmärrä tätä ohjetta, voin vääntää yksityiskohtaiset ohjeet teille vaikka rautalangasta tällä foorumilla tietysti :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. toukokuuta 2008 @ 23:30

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > käyttäjän tulostus ja muiden oikeuksien määrittäminen windows xp:ssä? (ratkaistu!)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy