User Käyttäjä Salasana  

tiistai 7.1.2025 / 00:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > macbook 13
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
MacBook 13
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
21. toukokuuta 2008 @ 00:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on nyt mietittävänä kahdesta koneesta: MacBook 13" 2.0GHz sekä HP Pavilion tx2020eo.
Tuo Macci on vanhempi versio, ei ehkä wlanissa ole sitä n -nopeutta. HP:ssä on takuuta vielä jäljellä, maccissa ei. HP:ssä on VistaPremium ja Maccissa on Tiger. Tää on nyt suuri pulma mulle, että kumman valitsen? Millaisia kokemuksia on tuon HP:n prossusta (AMD Mobile Turion Processor 64x2 TL-60), vieläkö ne AMD:t kuumenee niinkuin on joskus puhuttu? Olisko ketään joka auttas mua päättämisessä ... kiitos.

- MaK -
Euphemos
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
21. toukokuuta 2008 @ 03:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kahdesta ei-niin-hyvästä vaihtoehdosta valitsisin tuon Macbookin. HP:n alle tonnin koneiden laatu on mitä on ja jälleenmyyntiarvo on Macbookilla suurempi.

Mutta kuinkas hintavia nuo käytetyt koneet sitten ovat? Uuden Macbookin (C2D T8100 2,1GHz, 1GB, 120GB, Leopard) saa tällä hetkellä 6% opiskelija-alennuksen kanssa 939 euroon.

"You can´t be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
-Frank Zappa
Newbie
_
21. toukokuuta 2008 @ 06:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuosta HP:stä kinutaan 800 euroa ja siinä on takuuta vielä vajaa vuosi voimassa. Macista taas haluttas 730 euroa. Kone tulis mulla matkakäyttöön, eli se olis mulla aina mukana. Sitten haluisin siihen jonkun näitä "mokkula" 3G-verkon. Eli nettisurffailua, musiikin kuuntelua, elokuvien katselua, mitä nyt matkatessa voi tehdä. Jotenkin tässä kallistuu tuon Macin puoleen (näin vanhana Macci-ihmisenä, siis tosi vanhana, viimeksi mulla oli Mac joskus 90-luvulla). Mutta sitten sitä nälkä kasvaa syödessä ja tekee mieli uudempaa ja hienompaa, mutta ei kuitenkaan haluis ihan kamalasti maksaa ... on tää elämä joskus niin vaikeeta :)

- MaK -
Euphemos
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
21. toukokuuta 2008 @ 07:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä suosittelisin hankkimaan tuon uuden Macbookin vaikka ilman opiskelija-alennuksiakin, vaikka tulee 200e lisää hintaa. Tai sitten jonkin ihan muun PC-koneen kuin HP. Tosin aidosti laadukkaat vaihtoehdot tonnin hintaluokassa ovat melko vähissä.

"You can´t be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
-Frank Zappa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. toukokuuta 2008 @ 07:38

Mainos
_
__

_
maukku92
Junior Member

3 tuotearviota
_
21. toukokuuta 2008 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tottakai macbook, pieksee minkä tahansa hp-viritelmän 100-0. Koneen näytönohjain on tosin heikohko, joten jos tarkoituksena on pelata Crysistä nupit kaakossa niin macbook ei ole koneesi.
Lukemani mukaan myös 3G mokkulat toimivat macin kanssa.
Myös alkuperäisen Vistapremium vs. tiger kysymyksestä sen verran, että jo Tigerillä teet kaiken Vistaa paremmin, helpommin sekä tyylikkäämmin. Tiger on myös kevyt käyttis, Vistan takkuillessa 2 gigalla muistia, Tiger kirmaa iloisesti jo 512 megalla.

Apple Macbook 2Ghz, 2GT "Mid-2007"
E7200@2,8ghz/MSI P35-NEO FI/2Gt ram/Club3D HD4850/Sonata III
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > macbook 13

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy