User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 4.8.2025 / 09:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > tuotteen palautusoikeudet
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
tuotteen palautusoikeudet
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
eetu10
Junior Member
_
23. toukokuuta 2008 @ 11:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiinnostaisi tietää että kuuluuko netistä tuotetta ostettaessa kaupan maksaa myös postikulut jos laite rikkontuu/sen haluaa vaihtaa 14 päivän sisällä? Joudunko maksamaan molempiin suuntiin tuotteen toimituksen: sekä kauppaan että takaisin kotiin jos laite menee rikki takuun aikana?
Kiitos vastauksista!
Tepsu9
Senior Member
_
24. toukokuuta 2008 @ 15:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   


Member

8 tuotearviota
_
24. toukokuuta 2008 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse lähetin kerran jimmsiin emon takaisin ja en joutunut maksamaan kumpaankaan suuntaan postikuluja, lisäksi jouduin lähettämään pelkän emon jollain takaisin tullessaan sain vielä toiset oheiskrääsät.


afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > tuotteen palautusoikeudet
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy