User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.1.2025 / 06:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > jimms silent gamer?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Jimms silent gamer?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
buster84
Junior Member
_
24. toukokuuta 2008 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarviiko teidän mielestänne mitään osia vaihtaa? Itse olin ajatellut vaihtaa näytönohjaimen GT:stä GTS:ään, kannattaako? Entäs prossu, olin ajatellut E8400, mutta Q9450, on tässä paketissa aika halpa. Kone tulee siis pelaamiseen.

Hinta on 999e, mikä minun mielestä on kohdallaan.

NZXT Hush
Intel Core 2 Quad Q9450 (2,66 GHz)
Gigabyte GA-EP35-DS3 (Intel P35)
2x 2 Gt A-Data Vitesta PC2-6400 (5-5-5-18-2T)
GeForce 8800 GT (625 / 900 MHz)
Samsung SpinPoint T166 (500 Gt)
Cooltek CT500 (500 W)
Windows Vista Home Premium 32-bit
NVIDIA ForceWare 169.25
Noctua U9B prosessori cooleri
Samsungin SH-S203B/BEBN
Coolinkin GFXChilla
Newbie

3 tuotearviota
_
24. toukokuuta 2008 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Väitetään, että kaksiytiminen prossu on parempi kuin neliytiminen pelaamisessa. Korjatkaa jos oon väärässä.
Senior Member
_
24. toukokuuta 2008 @ 21:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nopeuseroa peleissä näillä kahdella prosessorilla ei juurikaan ole, mutta neliytimisyyttä tukevat ohjelmat pyörivät paremmin Q9450:llä eikä monien eri prosessien yhtäaikainen toiminta hidasti niin suuresti muuta konetta.
GTS on noin 5-10% GT:tä nopeampi, joten jos saat halvalla GTS:n niin ota se.
Vista kannattaisi vaihtaa suoraan 64-bittiseen, koska saisit silloin hyödynnettyä täysin koneessa olevan muistimäärän. Jotkin yli 5 vuotta vanhat skannerit/vastaavat eivät tosin saata toimia 64-bittisessä Vistassa.
Muropaketin arvostelu ko. koneesta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. toukokuuta 2008 @ 21:06

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > jimms silent gamer?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy