User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 19.11.2025 / 06:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > mistä sais windows xp professionalin ostettua?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mistä sais Windows xp Professionalin ostettua?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pezkuu
Suspended permanently
_
25. toukokuuta 2008 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistäs sais tämän winukan ostettua?
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
25. toukokuuta 2008 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

BforeDusk
AfterDawn Addict
_
25. toukokuuta 2008 @ 19:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suolanen hinta. Toi on ilmeisesti lisenssi jonka saa siirtää vaikka kuin monta kertaa seuraavaan koneeseen.

Käytänössä sen OEMnkin saa puhelimella aktvoitua uuteen koneeseen.
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/haku.a...ssional&hae=Hae
Valitse tuolta puoti.
Tai kysy lähimmästä kaupastasi.

XP Home löytyy verkkokaupastakin.

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. toukokuuta 2008 @ 19:55

AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
25. toukokuuta 2008 @ 20:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BforeDusk:
Suolanen hinta.
Näin on, toisaalta ei ole minun tehtävä etsiä edullisinta hintaa. Onneksi joku muu tekee senkin ;)

Mosley
Suspended due to non-functional email address
_
25. toukokuuta 2008 @ 21:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vigilante
Suspended due to non-functional email address
_
25. toukokuuta 2008 @ 21:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
löytyyhän näköjään vielä toi OEM versiokin verkkokaupasta:

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=23266

en tiä tarkkaan heidän politiikastaaan, et tarviiko ton OEM:n mukana ostaa jotain romua et ne suostuu sen myymään?

Nainen tulee ennen konetta!
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
26. toukokuuta 2008 @ 03:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kas löysit toista kautta OEM Pron. Mä menin sen OEM osan kautta, niin siellä vaan Home.

Siinä se verkkokaupan etusivun alareunassa nököttää.
Voinko ostaa OEM -tuotteita?
Microsoftin OEM tuotteen voi ostaa kuka tahansa myös llman komponentteja. OEM ohjelmiston tuki ja asennukseen liittyvä takuu ovat aina asentajan itsensä vastuulla. Lue tarkemmat ehdot tuoteselosteesta.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko:
Suolanen hinta.
Näin on, toisaalta ei ole minun tehtävä etsiä edullisinta hintaa. Onneksi joku muu tekee senkin ;)

Noin kallis hinta pani heti epäileen että onko hinta x3 sen tuen poistumisen myötä.
Voi miettiä onko viisasta lyödä retail version linkkiä kysymättä onko sille mitään tarvetta.

- Zz Topelius -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. toukokuuta 2008 @ 04:02

AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
26. toukokuuta 2008 @ 05:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi miettiä onko viisasta lyödä retail version linkkiä kysymättä onko sille mitään tarvetta.
Jos on niin laiska ettei jaksa itse etsiä, niin tosiaan, evvk onko hinta kallis vai. Minä vain katsoin sieltä mistä tulee itse ostettua. Kyllä täällä joku sitten alkaa pätemään jos tarvetta on :)

Edit: Joku aika sitten ostin edullisesti XP Homen lisenssin huuto.netistä, jossa näkyy olevan Pro myynnissä 45 euroa. Tyytyväinen?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. toukokuuta 2008 @ 06:10

Lerppu
Senior Member
_
26. toukokuuta 2008 @ 07:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pezkuu:
Mistäs sais tämän winukan ostettua?
Tuolla näyttäisi olevan:

http://www.elektroni.fi/?product=7452

http://www.jimmspc-store.fi/tuote/E85-03041?t=false
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
26. toukokuuta 2008 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko:
Jos on niin laiska ettei jaksa itse etsiä, niin tosiaan, evvk onko hinta kallis vai. Minä vain katsoin sieltä mistä tulee itse ostettua. Kyllä täällä joku sitten alkaa pätemään jos tarvetta on :)

Edit: Joku aika sitten ostin edullisesti XP Homen lisenssin huuto.netistä, jossa näkyy olevan Pro myynnissä 45 euroa. Tyytyväinen?

Kuka mitään halvimman vaihtoehdon etisimisestä on kirjoittanut?

Jos asenne on evvk, voi jättää vastaamatta. Vai mutsisko pakottaa?

Linkin tai ohjeet voi jättää siihen, mistä kysyjä voi itse katsoa eri versioita. Ja kysyjä jos ei eroa tajua.

Eri asia on, jos ei itsekkään tajua mikä käytännön ero tänä paivanä on täysversion ja OEMn välillä. Ja linkittää sitten kalleimman.
Tai myöntää että vittumaisuuksissaan tyhmää ja laiskaa jallittaa.

p.s. Alatko taas vittulemaan jokaiseen mun kirjoitukseen, kun ei ole sulle mieleistä tekstiä?

- Zz Topelius -
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
26. toukokuuta 2008 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos asenne on evvk, voi jättää vastaamatta. Vai mutsisko pakottaa?
Arvasin että puutut tähän. Ei pakota, mutta oikeus kai on vastata just niin kuin haluaa kun ei loukkaa ketään kuitenkaan? Kuten sanoin, katsoin tuolta kun muutenkin ostan sieltä. Ok?

p.s. Alatko taas vittulemaan jokaiseen mun kirjoitukseen, kun ei ole sulle mieleistä tekstiä?
Ihan sama tuli mieleen toisinpäin. Itselläsi on kovin hyökkäävä asennekin. Olen vastannut sinulle ystävälliseen sävyyn, samaa ei voi sanoa omastasi.

Ehkä meidän kannattaa olla vastaamatta toisillemme? Mä voisin aloittaa...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. toukokuuta 2008 @ 19:28

Mainos
_
__

_
Khauron
Moderator
_
26. toukokuuta 2008 @ 19:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mosley:
http://www.trustnetmarketing.com/info-Microsoft_Windows_XP__Professional_SP2.html

59,95 USD
Ei näin.

Tulitko moderoiduksi?
Muistatko LORDin?
Pelaa LOTGDia!
http://www.testipenkki.com/lotgd/
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > mistä sais windows xp professionalin ostettua?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy