User Käyttäjä Salasana  

tiistai 3.2.2026 / 02:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > age of conan microsoft visual c++ error
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Age of conan Microsoft Visual C++ error
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jormalaz
Newbie
_
27. toukokuuta 2008 @ 20:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis olen saanut jo monta kertaa tätä erroria. Olen jo asentanut tämän viikon aikana Windowsia 4 kertaa uudelleen, mutta silti tuo ei katoa. Monissa foorumeissa sanotaan että tuo olisi joku virus, mutta olen jo ajanut kaikki virus/spyware ohjelmani. Olen myös manuaalisesti poistanut monia epäilyttäviä tiedostoja, mutta silti tuo ongelma ei katoa.

Olen jo viimeviikosta lähtien yrittänyt saada korjaantumaan tätä, mutta mikään ei auta. Enään en rupea Windowsia asentelemaan, koska siitä ei ole mitään hyötyä...

Kuva
Jormalaz
Newbie
_
28. toukokuuta 2008 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö kukaan osaa auttaa?
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > age of conan microsoft visual c++ error

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy