User Käyttäjä Salasana  

tiistai 2.9.2025 / 07:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > nv4_disp.dll ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
nv4_disp.dll ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
po1tsu
Junior Member
_
29. toukokuuta 2008 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu elikkäs minulla on tuo kuuluisa nv4_disp.dll ongelma elikkä kone menee jumiin ja heittää bsodia joka viittaa nv4_disp.dll tiedostoon.
Oma ongelmani ei kuitenkaan ole samanlainen kuin muilla:
Olen tutkinut useita foorumeita, mutta kaikilla tuntuu kaatuilevan usein eri peleissä. Omassa tapauksessani kone ei ikinä jumitu pelissä, vaan aina windowsissa. Oli se sitten mitä vaan, suljen selaimen, avaan msn ikkunan, kuuntelen musiikkia ja vaihdan kappaletta. Missä vaan tavallisissa toiminnoissa mutta ei koskaan peleissä. Kaatuminen tapahtuu noin 5 kertaa päivässä. Tosin esim. fl-studio nimistä musiikintekoohjelmaa en voi käyttää juuri ollenkaan, koska heittää melkein heti jumiin. Olen kokeillut nv4_loopfix tiedostoa, joka on löytynyt aika moneltakin foorumilta. Olen päivittänyt Xp:n sp3, asentanut xp:een uusiksi, asentanut uusimmat ajurit ja kokeillut vanhempiakin versioita, olen tehnyt memtest86:sen ilman virheitä, olen kokeillut lukuisia ihme kikkoja mitä olen netistä löytänyt, olen avannut koneen sivupellin ja laittanut tuulettimen näytönohjainta jäähdyttämään. Mikään ei toimi. Alkaa pikku hiljaa jo tuntua että pitäisi vain luovuttaa. Koneeni on saksalaisesta yhtiöstä nimeltä Rocket PC ostettu, ja jos lähettäisin takuuseen, saisin luultavasti vain uuden tilalle ja sama ongelma jatkuisi, ainakin muiden foorumeiden mukaan. Olen myös kirjoittanut tännekin ennen mutta kukaan ei tunnu tietävän apua... Tiedoksi vain että juuri kun olin ensimmäisen kerran kirjoittanut suunnilleen tähän asti tekstiä koneeni kaatui, ja jouduin kirjoittamaan tämän koko jutun uudelleen, joten ymmärrätte varmaan että tämä on todella hermoja raastavaa kun vastaavanlaisia tilanteita tapahtuu kokoajan. Pyydän, jos kukaan tietää keinoa, olisin ikikiitollinen.

Specsit:

Amd Athlon X2 5200+
2gb DDR2
GeForce 8800gts 330mb
Virtalähde 650w
Everst Home Editionin mukaan emolevy:
63-241-0000010-00101111-050407-VIA$AS2GL241_ALIVESATA2-GLAN BIOS P2.50

Ei ole overclockia...

Toivo on vähissä...
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > nv4_disp.dll ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy