User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 04:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > bin....
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet

Bin....
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
27. elokuuta 2002 @ 11:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kävin lataamassa Edonkeystä yhden pelin ja se on bin tiedostoinen ongelma on, että miten saan toimii.....?
Oon kyl hakenu vanhoja viestejä, mutta ei ole tarpeeksi apua...

Mulla on Daemon tools, IsoBuster, Fireburn....
Mut miten mä saan toimii sen pelin....?

Voisitteko selittää yksityiskohtaisemmin,_jos_ on mahdollista...=)

Eli kuvitelkaa, että ootte ite just asentamassa jonkun bin pelin ja sitte vaa kerrotte yksityskohtasesti.....

KIITOS ETUKÄTEEN!!!
Tomcat
Suspended due to non-functional email address
_
27. elokuuta 2002 @ 12:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Daemon Tools päälle klikkaat sitä Daemon Toolssin kuvaketta kellon vierestä ja valitset Device 0: [x:] No Media ja sit vaan se bini auki. Sen jälkeen pitäs toimia kuten normaali romppu, jos ei toimi, niin tarkistele Daemon Toolsin asetuksia vähän läpi. Ei ole vaikea käyttää, jos vaan viittii vähän.
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
27. elokuuta 2002 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kun mä asennan ton daemon Toolssin, niin mun kone vetää "tilttiä"
Elikkä kun olen ladannut, niin jos painan jotain kuvaketta, niin se lataa sit monta minuuttia!!

Missähän vika....?!?!?!?

Jos sitä ei saa korjatuks, niin muita tapoja saada peli toimii....=)

KIITOS ETUKÄTEEN!!!
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
27. elokuuta 2002 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun peli on rar. tiedosto. Pitääkö se jotenkin aukasta, jotta sille voi jotain tehdä.....?
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
27. elokuuta 2002 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Imuta winrar softa. http://www.rarlab.com/
Shareware:lla kait pystyy purkamaan, jonkin aikaa. Muistaakseni oli ainoa rajoitus..
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
27. elokuuta 2002 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mulla on se winrar, mut kun mä rupeen purkaa niin seuraavaks tulee se bin. tiedosto..... Ja se Daemon Tools ei oikeen toimi mun koneella.....

Niitä muita keinoja....=)

KIITOS ETUKÄTEEN!!!
I hate titles

35 tuotearviota
_
27. elokuuta 2002 @ 21:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No vaihtoehtoina on sitten esim. CD:n poltto -- esim. FireBurnerilla poltat sen binin (burn image -toiminto tai vastaava) CD:lle.
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. elokuuta 2002 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain toimii...!
Mainos
_
__

_
I hate titles

35 tuotearviota
_
28. elokuuta 2002 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Gr8.
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > bin....

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy