User Käyttäjä Salasana  

maanantai 2.6.2025 / 05:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox 360 live ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Xbox 360 Live ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sleppu
Member
_
31. toukokuuta 2008 @ 13:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkä.. sain tänää langattoman nettiadapterin xboxiin.. nyt kun olen yrittänyt saada yhteyttä liveen niin tulee ongelmia joka tuutista.. "Wireless Network - not connected" "MTU - Failed" "XBOX Live - Failed" .. noita tulee.. ei tietty samaan aikaan.. vaa joskus toinen joskus toinen.. miten noita nyt sit ratkasee..

pitääkö noi ip,gateway ja muut olla samat ku tietokoneessa?

Acer Aspire 5738Z | Pentium dual-core CPU 2GHz | 4G RAM | Windows Vista Home Premium | PS3

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. toukokuuta 2008 @ 13:27

Member

9 tuotearviota
_
31. toukokuuta 2008 @ 23:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä ADSL-boxi sulla on?

Xbox 360 Pro (fw: iXtreme BenQ 1.4.1) || Xbox (v: 1.4, hdd: 80GB Seagate, db: XBMC) || Nintendo 8-bit & Super Nintendo
PC: mb: ASUS P5K, cpu: Intel Core 2 Duo E4600 @ 2.4GHz, gpu: nVidia GeForce 8600 GT, ram: 2GB, hdd: 250GB + 500GB WD Elements (USB 2.0)
sleppu
Member
_
1. kesäkuuta 2008 @ 09:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tota.. mulla on tää A-Link roadrunner 40B.. melko vanha kyllä jo..ja noita NAT juttuja en oo päässy muuttamaa, ku mulla on tollanen langaton netti toiseen koneeseen.. oon yrittäny päästä tätä roadrunnerin asetuksia muuttamaan mutta ku oon vaihtanu ne ip ja muuta nii se menee suoraan sen langattoman modeemin asetuksiin..

ei vika oo varmaa sitten NAT:ssa kun "test network connection" kohdassa tulee open.. ja se on kai ihanteellinen? oon pelaillu pelejä livessä johkun aikaa kunnes, se heittää mut pihalle ja kirjautuu ulos..missä on vika

Acer Aspire 5738Z | Pentium dual-core CPU 2GHz | 4G RAM | Windows Vista Home Premium | PS3

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. kesäkuuta 2008 @ 10:10

Member

9 tuotearviota
_
1. kesäkuuta 2008 @ 10:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko siinä ADSL-boxissa WLAN lähetin?

Xbox 360 Pro (fw: iXtreme BenQ 1.4.1) || Xbox (v: 1.4, hdd: 80GB Seagate, db: XBMC) || Nintendo 8-bit & Super Nintendo
PC: mb: ASUS P5K, cpu: Intel Core 2 Duo E4600 @ 2.4GHz, gpu: nVidia GeForce 8600 GT, ram: 2GB, hdd: 250GB + 500GB WD Elements (USB 2.0)
sleppu
Member
_
1. kesäkuuta 2008 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo on siinä langattomassa modeemissa WLAN lähetin.. kaks sellasta antennia..

Member

9 tuotearviota
_
1. kesäkuuta 2008 @ 12:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok. No ootko vetäny läpi ne Wireless LAN Setupit yms. sieltä boksista?

Mainos
_
__

_
sleppu
Member
_
1. kesäkuuta 2008 @ 12:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos tarkotat tota Network settings->edit settings-> ja siitä sitä wireless mode kohtaa.. en oo niitä muokkaillu

joku juttu on, ku se kirjautuu itsestään ulos.. eli tavallaan se netti katkeaa siinä vähän väliä.. missä on vika..

Tänää kävin tuol langattoman modeemin asetuksis.. siel oli tälläset kohdat:
Block Anonymous Internet Requests [x]
Filter Multicast [x]
Filter Internet NAT Redirection [ ]
Filter IDENT(Port 113) [x]

..pitääkö noita rasteja muutella yhtään?

Tuli mieleen, kun mulla on toi langaton nettiadapteri.. nii voisiko syy tohon netin katkeamiseen olla kun tässä välissä on seiniä? vai voiko toi nettiadapteri olla viallinen kun pätkii? pääsin tänää taas liveen pelaamaan 5min kunnes tuli "xbox live disconnect" tai jotain tohon suuntaan..apua tarvittais..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. kesäkuuta 2008 @ 13:03

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox 360 live ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy