User Käyttäjä Salasana  

tiistai 2.9.2025 / 04:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > netti ongelmia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
netti ongelmia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
2. kesäkuuta 2008 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kasasin tossa viimeviikolla tietokoneen.Katsoin että kaikki johdot on oikeilla paikoilla ja aloin asentamaan Xp home edition sp2, jonka jälkeen asensin ajurit ja f-secure:n no asiahan jäi tähän, koska tuo f-secure täytyy varmentaa netissä että ohjelma toimisi. Netti piuha oli kiinni ja valotvilkkuu, mutta yhtettä ei näytä saavan tulee vaan "netti yhteys on vajaa". Olen haeskellut netistä juttuja miten netin saisi toimimaan, mutta ei ole auttanut yhtään. Sama teksti tulee alakulmaan, että netti ei toimi tai yhteys on vajaa.

Pitäiskö mun hommata verkkokortti, jos tuo emon oma ei toimi

Koneen osat:

MSI IP31
E7200 2.53GHz
Buffalo 2Gb ddr2 800MHz
8600Gt 256Mt
2X 160Gb Samsung

Apuja kiitos =)

|Asus P5Q PRO |Intel E8600 @ 4.*Ghz | vesilaitos |Mushkin DDR2 2x1GB 1066Mhz | GTX260 | 2xWD 640GB @Raid0||Corsair HX620 | Antec P182b |

HP NW9440 Workstation
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
2. kesäkuuta 2008 @ 12:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asensistko Firefoxin? Tähän menessä se on mulla aina osannut määritellä verkon toimivaksi kysymättä mitään.

IE kuvake asennuksen jälkeen tuo sen 'Tervetuloa ohjattuun...' ja ohjaus on ollut niin ja näin.

FF:n jälkeen muistaakseni IE lähtee myös nettiin ilman operattoritietoja ja muita.

F-securen nettivarmennus on hankaloittava. ZoneAlarm on mulla mennyt ensin alle.
Voit kokeilla asentaa FF:n kaapeli irti ja sitten F-secure ja kaapeli kiinni kun se varmennusta pyytää..

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
Member
_
2. kesäkuuta 2008 @ 13:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BforeDusk:
Asensistko Firefoxin? Tähän menessä se on mulla aina osannut määritellä verkon toimivaksi kysymättä mitään.

IE kuvake asennuksen jälkeen tuo sen 'Tervetuloa ohjattuun...' ja ohjaus on ollut niin ja näin.

FF:n jälkeen muistaakseni IE lähtee myös nettiin ilman operattoritietoja ja muita.

F-securen nettivarmennus on hankaloittava. ZoneAlarm on mulla mennyt ensin alle.
Voit kokeilla asentaa FF:n kaapeli irti ja sitten F-secure ja kaapeli kiinni kun se varmennusta pyytää..
Nii no mulla ei toimi netti mitenkää, että täähän se ongelma just on. Käyn kohta kapesta ostamassa verkkokortin jos se ongelma lähtis sillä.

|Asus P5Q PRO |Intel E8600 @ 4.*Ghz | vesilaitos |Mushkin DDR2 2x1GB 1066Mhz | GTX260 | 2xWD 640GB @Raid0||Corsair HX620 | Antec P182b |

HP NW9440 Workstation
Senior Member

20 tuotearviota
_
2. kesäkuuta 2008 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katsoppa vaikka komentoriviltä (käynnistä-suorita -> cmd) ipconfig. Antaako dhcp osoitetta tai IPv4 osoitetta?
Mainos
_
__

_
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
2. kesäkuuta 2008 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"netti yhteys on vajaa"

Juuri nuo on Firefoxin asennus ohittanut. Asentaa, kaapeli kiinni, niin toimii. Paljon helpompaa kuin ohjattu verkon asennus.

Laitehallinasta katso tietenkin, ettei verkkokortilta, siltä inegroidulta piiriltä, puutu ajurit. Ei keltaisia kysymysmerkkejä tms.

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > netti ongelmia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy