kasasin tossa viimeviikolla tietokoneen.Katsoin että kaikki johdot on oikeilla paikoilla ja aloin asentamaan Xp home edition sp2, jonka jälkeen asensin ajurit ja f-secure:n no asiahan jäi tähän, koska tuo f-secure täytyy varmentaa netissä että ohjelma toimisi. Netti piuha oli kiinni ja valotvilkkuu, mutta yhtettä ei näytä saavan tulee vaan "netti yhteys on vajaa". Olen haeskellut netistä juttuja miten netin saisi toimimaan, mutta ei ole auttanut yhtään. Sama teksti tulee alakulmaan, että netti ei toimi tai yhteys on vajaa.
Pitäiskö mun hommata verkkokortti, jos tuo emon oma ei toimi
Asensistko Firefoxin? Tähän menessä se on mulla aina osannut määritellä verkon toimivaksi kysymättä mitään.
IE kuvake asennuksen jälkeen tuo sen 'Tervetuloa ohjattuun...' ja ohjaus on ollut niin ja näin.
FF:n jälkeen muistaakseni IE lähtee myös nettiin ilman operattoritietoja ja muita.
F-securen nettivarmennus on hankaloittava. ZoneAlarm on mulla mennyt ensin alle.
Voit kokeilla asentaa FF:n kaapeli irti ja sitten F-secure ja kaapeli kiinni kun se varmennusta pyytää..
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BforeDusk: Asensistko Firefoxin? Tähän menessä se on mulla aina osannut määritellä verkon toimivaksi kysymättä mitään.
IE kuvake asennuksen jälkeen tuo sen 'Tervetuloa ohjattuun...' ja ohjaus on ollut niin ja näin.
FF:n jälkeen muistaakseni IE lähtee myös nettiin ilman operattoritietoja ja muita.
F-securen nettivarmennus on hankaloittava. ZoneAlarm on mulla mennyt ensin alle.
Voit kokeilla asentaa FF:n kaapeli irti ja sitten F-secure ja kaapeli kiinni kun se varmennusta pyytää..
Nii no mulla ei toimi netti mitenkää, että täähän se ongelma just on. Käyn kohta kapesta ostamassa verkkokortin jos se ongelma lähtis sillä.