User Käyttäjä Salasana  

tiistai 3.2.2026 / 07:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > paljos porukan sensitive on?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Paljos porukan sensitive on?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Lada1500s
Member

26 tuotearviota
_
2. kesäkuuta 2008 @ 23:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli tälläinen mielenkiinto kysyä, että paljos sensitive teillä on peleis?

Itselläni on CS 1.6:sessa senssi 16.1 ja CoD2 11.5, eli mieluummin pieniä liikkeitä hiirellä, päinvastoin kun kaverit työntää mun hiirellä 1.6 senssiksi alle 2...

Onkos porukka sitä tyyppiä, että pitää venkslata sitä hiirtä sivulle puoli kilsaa, että ukko kääntyy 180 astetta vai pidättekö vain parin millin liikeradasta?
PQG
Member

1 tuotearvio
_
3. kesäkuuta 2008 @ 02:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tota sensitivee ei oikein voi kysyä toisilta koska se on joka koneella ja joka hiirellä on eri, koska ohjauspaneelista voi säätää ja pelistä voi säätää ja joillain hiirillä on oma sensitiven säätö ohjelma kuten DeathAdderilla. Mut tohon kuinka paljon pitää liikuttaa hiirtä että liikkuu 180 astetta niin siihen voi vastata. Mulla ceeässässä pitää liikuttaa pari senttii että se kääntyy 180astetta.
Nostis
Suspended due to non-functional email address
_
3. kesäkuuta 2008 @ 08:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyl itse tykkään dod:s pelailla et tarvii semmonen 15cm liikuttaa hiirtä et pyörähtää 180 astetta. Ja hiirimatto vaikuttaa kanssa erittäin paljon asiaan
Senior Member

10 tuotearviota
_
3. kesäkuuta 2008 @ 08:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nostis:
Kyl itse tykkään dod:s pelailla et tarvii semmonen 15cm liikuttaa hiirtä et pyörähtää 180 astetta. Ja hiirimatto vaikuttaa kanssa erittäin paljon asiaan

Samoinkuin minä. Kun on paljon pinta-alaa, niin se kannattaa hyödyntää juuri tällä tavalla: saa muuten huomattavasti tarkemman tuloksen! Ja 360 astettakin kääntyy helposti, jos vaan omistaa hyvän hiiren, kuten mx518:sta ;)

Senior Member

2 tuotearviota
_
3. kesäkuuta 2008 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan tuo jonkin verran juuri tietokone kohtaisesti kiinni. Itse pitdän senssin 1-3, riippuu kentästä.
Lada1500s
Member

26 tuotearviota
_
3. kesäkuuta 2008 @ 10:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niinhän tuo on eri useimmilla koneilla. ;D Mutta silti mulla ei tarvi liikkua paria senttiä enempää kun kaverit löi mun conffeihin senssin 16.1 sijaan 1.5 tienoille ja silti muka liian nopee. En käsittäny, tyyppi veivas hiirtä niin paljon, eikä ukko juuri mitään sanonu... Ne ihmetteli kuinka pystyin pelata niin isolla senssillä, sanoin, että oon laiska enkä jaksa heiluttaa hiirtä aina puolta kilometriä jos tahdon kääntyä 90 astetta pelis.
pezkuu
Suspended permanently
_
3. kesäkuuta 2008 @ 14:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1.6 puolel 3-5
Senior Member
_
3. kesäkuuta 2008 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Senssi 3 + G5:sen säädöt. Ihan pelimuodosta riippuenkin vaihdan senssiä, mutta matseissa aina se 3.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
3. kesäkuuta 2008 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
2.8 senssi, hiirenä mx518. Ja pelinä cod2.

lol
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > paljos porukan sensitive on?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy