User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 21:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 40gt vai 60gt?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ps3 40Gt vai 60Gt?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
MADNES
Newbie
_
4. kesäkuuta 2008 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
antakaas vinkkiä kannattaako ostaa tuo uusi ps3:sen halppis versio 40Gt mistä on karsittu tavaraa vai kannattaako oottaa että tulis joku 60Gt:sta vastaava malli
Member

1 tuotearvio
_
4. kesäkuuta 2008 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole tulossa( tietääkseni) muuten hyvä mutta voit tietysti ostaa tuon 80GB:n mallin se 2x suurempi kuin 40 GB ja jos muistan oikein siinä on samat ominaisuudet kuin 60GB:n mallissa
MADNES
Newbie
_
4. kesäkuuta 2008 @ 20:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
myös sitä tässä mietin että eikö tuossa halppis versiossa ole melkee samat jutut mjitä tuosa "normissa"? korjatkaa jos oon väärässä
subseeker
Junior Member
_
6. kesäkuuta 2008 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MADNES:
myös sitä tässä mietin että eikö tuossa halppis versiossa ole melkee samat jutut mjitä tuosa "normissa"? korjatkaa jos oon väärässä
Ei aivan... Eli tuki PS2-peleihin on poistettu KOKONAAN, lisäksi puuttuu muistikortin lukija ja pari USB-liitäntää. Mutta USB-hubejahan aina saa, kyllä noilla parilla toimeen tulee. Ja kuka niitä vanhoja pelejä pelaa? :-D Itselläni PS2 myös kaapissa.

40 Gt:n versio on muutenkin vakaampi kuin 60:n, eikä se lämpene yhtä paljoa kuin 60 Gt. Sitä siis voi suositella muutenkin.
Hopeamies
Member
_
9. kesäkuuta 2008 @ 14:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja mielestäni 60GB malleja ei enää valmisteta?
Korjatkaa jos olen väärässä.
syntikka
Newbie
_
11. kesäkuuta 2008 @ 22:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti subseeker:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MADNES:
Ei aivan... Eli tuki PS2-peleihin on poistettu KOKONAAN, lisäksi puuttuu muistikortin lukija ja pari USB-liitäntää. Mutta USB-hubejahan aina saa, kyllä noilla parilla toimeen tulee. Ja kuka niitä vanhoja pelejä pelaa? :-D Itselläni PS2 myös kaapissa.

40 Gt:n versio on muutenkin vakaampi kuin 60:n, eikä se lämpene yhtä paljoa kuin 60 Gt. Sitä siis voi suositella muutenkin.
Oon kuullu, että 60:ssä on jotain muitakin vikoja
MADNES
Newbie
_
12. kesäkuuta 2008 @ 13:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo kyllä taidan kallistua tuon 40gt puolelle
Mainos
_
__

_
Senior Member

2 tuotearviota
_
12. kesäkuuta 2008 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei omassani ole ollut yhtäänmitään vikaa, tiedä sitten.

Ostetaan. Risa tai "vikaantunut" PS3. Mieluusti sellainen joka ei ole esimerkiksi jäänyt katepillarin alle...
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 40gt vai 60gt?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy