User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.1.2025 / 06:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > mikä näytönohjain tähän settiin?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mikä näytönohjain tähän settiin?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kameli_10
Junior Member

2 tuotearviota
_
4. kesäkuuta 2008 @ 22:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen hankkimassa uutta konetta, mutta olen vähän pulassa näiden näytönohjainten kanssa kun niitä on niin paljon ja hintahaarukkakin on nii suuri, eli mikä olisi tähän settiin hyvä näyttis?

MSI P6N-SLI-F-V2
Intel e8400
Kovalevy western digital 320 GB
DVD+-RW Dual Layer
Tällänen 420w poweri mulla on jo ennestään

Riittääkö mun poweri tohon kokoonpanoon + uuteen näytönohjaimeen?

Mulla on kaapissa yksi geforce 8800gt mutta en usko, että se riittää uusiin peleihin. Voinko ostaa sen viereen toisen samanlaisen SLIksi ja onnisttuko se noilla osilla?
Vai kannattaako mun ostaa kokonaan uusi hyvä näyttis?
(saan myytyä 8800gten kaverilleni jos on viisaampaa ostaa joku uusi näyttis)
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
5. kesäkuuta 2008 @ 19:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ostat HD4870 näyttiksen kun se ilmestyy.. hinta pyörii siellä ~300? paikkeilla aika varmasti.

Ja powerin pitäisi riittää jos ei ole aivan pommi!

kameli_10
Junior Member

2 tuotearviota
_
5. kesäkuuta 2008 @ 19:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
okei sen sitten kai ostan milloin kyseinen näyttis tulee kauppoihin
onko se yhteensopiva tohon settiin?

X-Jupiter Jr. G-type, MSI P6N SLI v2, Intel e8400 zalmanilla, gainward 8800gt 512mb, 4GB DDR2 800Mhz, razer diamondback 3G, Vista ultimate 32bit
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > mikä näytönohjain tähän settiin?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy