User Käyttäjä Salasana  

tiistai 20.5.2025 / 21:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > mac -keskustelu > mac mini + photoshop yms.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mac Mini + Photoshop yms.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
DwayneR
Newbie
_
6. kesäkuuta 2008 @ 19:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli sellaista kysyisin että kun olen ajatellut Mac Minin ostamista niin pelittääkö esim. Photoshop, InDesing ja Illustrator hyvin vai onko kone tarkoitettu selvästi kevyempään käyttöön?
Member
_
7. kesäkuuta 2008 @ 11:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvin pelittää. Ite teen samaa MacBookilla, tehot vastaavat pitkälle toisiaan.

MacBook C2D 2.0GHz 2Gt + Samsung 215TW
DwayneR
Newbie
_
7. kesäkuuta 2008 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OK. Kun mietin vain kun Applen sivuilla Mini Macista puhutaan vain lähinnä mediasoittimena... Kyllähän minulla PC:kin on mutta olen kyllästynyt sen kanssa pelleilyyn ja kaikki ovat sanoneet että Macit päihittää "työkoneena" PC:n 5-0.
Member
_
8. kesäkuuta 2008 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Macin otat paketista pöydälle ja kytket virrat :)

Helpoissa PC paketeissa "joudut" polttamaan palautuslevyt ensimmäisenä. Jos et polta joudut ne ostamaan kun kone menee jumiin.

Kun kerran pääsee Macin makuun, ajattelee erilailla. Jos minut on sitten aivopesty ( kuten PC fanit sanovat), niin olen vain iloinen siitä.

MacBook C2D 2.0GHz 2Gt + Samsung 215TW
Mainos
_
__

_
maukku92
Junior Member

3 tuotearviota
_
8. kesäkuuta 2008 @ 22:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Iloisesti pyörähtää koko CS3-paketti, kunhan tosiaan hankit tuon CS3-paketin, sillä vanhemmat kuten CS2 joudutaan ajamaan hidastavan powerpc-emulaattorin läpi.

Apple Macbook 2Ghz, 2GT "Mid-2007"
E7200@2,8ghz/MSI P35-NEO FI/2Gt ram/Club3D HD4850/Sonata III
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > mac -keskustelu > mac mini + photoshop yms.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy