User Käyttäjä Salasana  

maanantai 1.9.2025 / 23:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > jimm'sin halpismuistit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Jimm'sin halpismuistit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kameli_10
Junior Member

2 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2008 @ 22:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selailin jimm's pc-storen sivuja ja löysin tuollaisen 2gt DDR2 muistin hintaan 31?
2GB DDR2 800Mhz, 240-pin, DIMM
"Perusmuisti" joka kuitenkin aina jotain merkkimuistia (V-Data, Green, Elixir....). Huom! Ei PQI merkkistä!
Hintahan on samalla tasolla kuin kalliit 1gt muistit, mutta voiko tuohon muistiin luottaa kun sieltä voi tulla näköjään minkä tahansa merkin muisteja :/

Onko kellaan kokemuksia tai mielipiteitä uskallanko ostaa tuollaisen muistin
(ja vielä pitääkö muisteja olla kaksi, että ne toimivat vai voinko vetää yhdellä kammalla.?)
Oyabin90
Junior Member
_
6. kesäkuuta 2008 @ 22:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä uskon että nuo tuommoset toimivat...
Kyllä yksi kampa pelittää, mutta suosittelisin kahta 1GB (tai saman tien kahta 2GB) kampaa jos, emo tukee dual-channelia.
Member

7 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2008 @ 22:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiköhän nyt ihan toimivia muisteja oo. Takuu vaa vähän epäilyttää, vain vuosi. Kyllä ite ostaisin ihan laatumerkkiä. Tietoasemaltakin saa Kingstonia ~25.
kameli_10
Junior Member

2 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2008 @ 22:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MSI P6N-SLI-F-V2, S775, DDR2, ATX

Tollanen emolevy mulla on tulossa tietoasemalta

tukeeko se dual channelia?
ja onko tuo msi aivan surkea merkki kun olen kuullut sellaista juttua?
Senior Member

14 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2008 @ 23:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite en ostaisi tuota "halpismuistia" koska pari euron lisäsatsauksella saisi laatukamaa, esim A-Dataa

edit: typo

i5-2500K|8GB RAM|GTX 560 Ti

IBM Thinkpad T61/Arch Linux, HTC Desire
http://steamcommunity.com/id/neurokirurgi

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. kesäkuuta 2008 @ 23:33

Oyabin90
Junior Member
_
7. kesäkuuta 2008 @ 01:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kameli_10:
MSI P6N-SLI-F-V2, S775, DDR2, ATX

Tollanen emolevy mulla on tulossa tietoasemalta

tukeeko se dual channelia?
ja onko tuo msi aivan surkea merkki kun olen kuullut sellaista juttua?

Siinähän se seisoo:
Dual Channel -tuki Kyllä
Tuo MSI on mielestäni aivan emojen eliittiä, toista ovat asrockit etc.
MaMaDoG
Member

6 tuotearviota
_
7. kesäkuuta 2008 @ 01:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan suotta voit ostaa. QcK, tuossa on 2GB muistia eikä yksi.
kameli_10
Junior Member

2 tuotearviota
_
7. kesäkuuta 2008 @ 08:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitti neuvoista ja mielipiteistä
ei tuo yhden vuoden takuu tule olemaan ongelma kun en kellottele
laitanpa muistin suoraan tilaukseen
Senior Member

23 tuotearviota
_
7. kesäkuuta 2008 @ 11:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yleensä kaikki muistit ovat toimivia ja hyviä. Mutta kingstonissa on elinikäinen takuu joten se alkaa olemaan ylitse muiden ;). Itse olen aina ostanut halppis muisteja eikä mitään ongelmaa ole ollut.

Absolutismi on alkoholiongelma.
Member
_
7. kesäkuuta 2008 @ 12:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pari euroa lisää niin saa laatu kamaa =)
mut mites on sitten niitten nopeuden laita??

kivaa..
Windows 7 Ultimate Edition x32
AMD Athlon 64, 3200+
2.0 @ 2.3 Ghz Vakaana
Idle 32-45 c. ras. 56-60 c.
Asus A8NE-FM
Sapphire Radeon HD 4770, 512 Mb
1512 Mb DDR
WDC WD1600JD-55HBB0 (170 GB)
Samsung 1TB SpinPoint F3 (1000 GB)
NZXT M59 Steel
kameli_10
Junior Member

2 tuotearviota
_
7. kesäkuuta 2008 @ 13:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
800mhz mut onko niitä muitakin jutuja jotka merkkaa ?

ja vielävoisiko joku sitten ehdottaa minulle kohtuu hintaista hyvää 2gt muistia?

X-Jupiter Jr. G-type, MSI P6N SLI v2, Intel e8400 zalmanilla, gainward 8800gt 512mb, 4GB DDR2 800Mhz, razer diamondback 3G, Vista ultimate 32bit
MaMaDoG
Member

6 tuotearviota
_
9. kesäkuuta 2008 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/991558...&subgroup=10703
Osta tuo, onpahan ainakin elinikäinen takuu.
Member

3 tuotearviota
_
9. kesäkuuta 2008 @ 22:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen ostanut pari tommosta 1 gigan muistia tuolta eikä ole ollut mitään ongelmia!
Mainos
_
__

_
kameli_10
Junior Member

2 tuotearviota
_
10. kesäkuuta 2008 @ 10:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MaMaDoG:
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/991558?classid=3&groupid=107&subgroup=10703
Osta tuo, onpahan ainakin elinikäinen takuu.
Harmi että sanoit ton noin myöhään ostin nyt tuon halpis mallin euron halvemmalla, mutta vain 1 vuoden takuulla...

Sieltä tuli toimiva A-datan kampa ilman jäähdytysripaa, ei muuta huonoa kuin lyhyt takuu

X-Jupiter Jr. G-type, MSI P6N SLI v2, Intel e8400 zalmanilla, gainward 8800gt 512mb, 4GB DDR2 800Mhz, razer diamondback 3G, Vista ultimate 32bit
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > jimm'sin halpismuistit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy