User Käyttäjä Salasana  

tiistai 3.2.2026 / 16:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs:source ei käynnisty (hl2.exe on havainnut virheen...)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Cs:source ei käynnisty (hl2.exe on havainnut virheen...)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Panda8
Junior Member
_
8. kesäkuuta 2008 @ 02:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osaisiko joku auttaa mulla on aina ennen toiminu cs:s tosi hyvin mutta yhtäkkiä nyt kun yritän käynnistää peliä niin tulee kyllä ensin se ''Valmistaudutaan käynnistämään Counter strike source..'' mutta sitten peli ei käynnistykkään vaan tulee ''hl2.exe on havainnut virheen, ja tuote on suljettava'' tätä tulee joka kerta tuossa samassa kohdassa ja olen siis koittanut asentaa pelin uusiksi mut ei toimi silti. että ois iha jees jos joku osais auttaa tässä? kun mä en ite ainakaa keksi mitä pitäis tehdä.
Panda8
Junior Member
_
10. kesäkuuta 2008 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli osaisko joku auttaa täs?
Member

1 tuotearvio
_
10. kesäkuuta 2008 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oletko koittanut poistaa koko steamin koska koko pelihän perustuu HL 2 seen
Senior Member
_
10. kesäkuuta 2008 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Peli on itsenäinen modi Half-Life 2:seen, mutta hl2.exe prosessi ei sinänsä liity itse peliin (HL2) ollenkaan tässä tapauksessa.

Uudelleenasennuksen luulisi korjaavan vaurioituneet / puuttuvat / korruptoituneet tiedostot.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. kesäkuuta 2008 @ 19:45

Panda8
Junior Member
_
10. kesäkuuta 2008 @ 20:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu luulishan sen uudelleen asennuksen korjaavan mut mulla ei korjannu ainakaa että kahtee kertaa oon uusiks asentanu mut ei vieläkään toimi.
arffman
Senior Member
_
10. kesäkuuta 2008 @ 23:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7169-TIAV-5361 oisko tuolla apuja??
CProg
Member
_
11. kesäkuuta 2008 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pyöriikö joku ohjelma taustalla minkä olet hiljattain asentanut, silloin kun käynnistät counter-strikea ? (esim. gamecam kaataa mulla ainakin seeässän samalla virheilmoituksella)

Jos et halua ottaa käyttöön allekirjoitusta, jätä kenttä tyhjäksi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. kesäkuuta 2008 @ 14:18

Panda8
Junior Member
_
11. kesäkuuta 2008 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mulla oli tosi paljon viruksia tossa vähä aikaa sit nii piti asennalla niitä kaikenmaailman anti-spyware ohjelmia ja niitä tuommoisia, mutta nyt kyllä poistin niitä ja asensin cs uusiks mut vieläkään ei toimi
CProg
Member
_
11. kesäkuuta 2008 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Viimenen vaihtoehto jos ei muuta keksi niin on koneen formatointi :)

Jos et halua ottaa käyttöön allekirjoitusta, jätä kenttä tyhjäksi.
Panda8
Junior Member
_
11. kesäkuuta 2008 @ 14:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu sen pitäs auttaa mut ei vaa millää jaksais :D
Panda8
Junior Member
_
13. kesäkuuta 2008 @ 01:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli kukaan ei keksi mitää muuta ratkasua ku koneen formatointi
Mainos
_
__

_
Leht1nen
Newbie

2 tuotearviota
_
15. kesäkuuta 2008 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
otappa se MultiüberbaberHAXXX.exe pois päält ja koitappa sitte nii kyl pitäs lähteä :DD

AMD 4600+ @3,11Ghz |Connect 3D radeon X1900XT |2GB OCZ ddr2 1000Mhz | 2x seagate barracuda 320Gb |
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs:source ei käynnisty (hl2.exe on havainnut virheen...)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy