User Käyttäjä Salasana  

tiistai 4.3.2025 / 20:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > langattoman verkon salaus (macbook käytössä)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
langattoman verkon salaus (macbook käytössä)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ada08
Newbie
_
8. kesäkuuta 2008 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ongelmana tämä klassinen langattoman verkkoyhteyden salaus. Olen ihan "tavallinen tallaaja" mitä koneiden käyttöön tulee, eri mitään erikoisempaa tietämystä ei ole. Käytössä on Telewellin TW-EA201 modeemi (se vanhempi versio) ja tietoa tämän salauksesta (langaton laite on linksysin) olen yrittänyt kovasti etsiä ja toteuttaa, mutta eipä ole onnistunut. Myös vanhalla Toshiban läppärillä olen yrittänyt saada verkkoa salattua, mutta empä ole osannut. Joten kaikki vinkit nyt tänne. Tää verkko on käytössä ainoastaan langattomana, sillä modeemi sijaitsee alakerrassa, ja käyttöä on yläkerrassa ja piuhoja en läppäriä varten vedä. Voisinko siis saada joltain nerolta yksinkertaiset ohjeet (WPA)salausta varten?

yst.terv. Ada
Aip
Junior Member
_
10. kesäkuuta 2008 @ 15:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama kysymys täälläkin, modeemina TW EA510, kone Fujitsun läppäri jossa käyttöjärjestelmänä Vista.
Neuvoja?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > langattoman verkon salaus (macbook käytössä)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy