User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 21:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 ulkoasusta ja päivityksistä.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ps3 ulkoasusta ja päivityksistä.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

1 tuotearvio
_
8. kesäkuuta 2008 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1. olen päivittänyt ps3 usb muistitikun kautta. kysymys kuuluukin: päivittyykö ps3 ,jos PS3 , UPDATE ja järjestelmäpäivitys tiedosto ovat yhden kansion takana? Päivitys on onnistunut kun olen pistänyt PS3 tavallaan pääkansioksi kun avaan muistitikun ja UPDATE kansion alikansioksi.
2. olen yrittänyt pistää ps3 ulkoista teemaa usb laitteen avulla , mutta se ei ole onnistunut. Täytyykö PS3 kansio olla heti esillä kun muistitikun avaa? THEME kansio on sitten tietenkin PS3 alikansio... entä voiko THEME kansion sisässä olla useampi teemaa haettuna kansioon? PS3 ilmoistti vaan kun halusin asentaa teemaa , että teemoja ei löytynyt tallennuslaitteesta...

joniz123
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 ulkoasusta ja päivityksistä.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy