User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 07:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > apuaa! miten muuttaa mediaplayer-muoto itunes-muotoon?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Apuaa! Miten muuttaa mediaplayer-muoto iTunes-muotoon?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mil0u
Newbie
_
11. kesäkuuta 2008 @ 00:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei, saattaa olla et mun ongelma ei oikee kuulu tänne, pistin kysymyksen tänne koska tunnutte tietävän nii paljon asioist ja mun on pakko saada jokin vastaus tähän. Eli, miten biisi, joka on mediaplayer muodossa muutetaan iTunes muotoon? Tää on siks tärkeetä koska mä en voi laittaa tosi useita kappaleita mun uudelle iPodille koska ne on mp-muodossa, eikä kyseisiä kappaleita löydä enää mistään, eli muoto pitää muuttaa jotenkin. Turhauttavaa.
Senior Member

1 tuotearvio
_
12. kesäkuuta 2008 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en ole vuosiin itunesia käyttänyt, mutta muistukuvani olisi sellainen että se osaa itse muuttaa tiedosto ipod yhteensopiviksi.
Toinen vaihtoehto on muuttaa kappaleet mp3 muotoon vaikka tällä ohjelmalla ---> http://www.download.fi/audio_ohjelmat/mu...3_converter.cfm
mil0u
Newbie
_
13. kesäkuuta 2008 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos tosi paljon tosta oli hyötyä! :)

Åsa Gustafsson
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > apuaa! miten muuttaa mediaplayer-muoto itunes-muotoon?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy