User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.3.2025 / 21:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > olympus sp-550, sp-560, sp-570 omistajat
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Olympus SP-550, SP-560, SP-570 omistajat
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jay604
Suspended due to non-functional email address
_
11. kesäkuuta 2008 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko teillä ollut mitään probleemia videoclippien ja tallentamisien kanssa?

Itselläni on tuossa uusi kamera (SP-560) mitä olen testaillut vuorokauden verran.

Kaikki muu vaikuttaa olevan ok mutta videoclippejä ottaessani videotiedostossa ei ole jälkeäkään ääniraidasta.

Olenkohan saanut jotenkin räplättyä äänen pois päältä.. (onko se edes mahdollista..)? Ei tekisi mieli lähettää uutta kameraa takuuhuoltoon kun on täysi into päällä kuvailla kaikkea mikä liikkuu ja ei liiku.. :/

Muuten olen tähän mennessä ollut erittäin tyytyväinen ostokseeni.
Junior Member
_
11. kesäkuuta 2008 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on uusi SP-560 ja hyvin toimii videot...

Acer Aspire 7520G | Nokia 9300i
hentriz
Account closed as per user's own request
_
11. kesäkuuta 2008 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on SP-550 ja voin kertoa syyn. Äänetkin saat tallentamaan, mutta sitten et voi zoomata videon aikana. Eli valitse: Optinen zoom vai ääni.
Tässä valikko-ohje:
1. Mene valikkoon (MENU-näppäin)
2. Valitse KAMERA-VALIKKO
3. Toiseksi alimman valinnan kohdassa on mikrofoonin kuva ja pitäisi olla "POIS". Vaihda se "PÄÄLLE". Nyt äänetkin tallentuvat, mutta optista zoomia ei voi käyttää kuvatessa, ennen sitä kylläkin.

Se äänenlaatu on sitten aika kauhia, en suosittele.
Mainos
_
__

_
Jay604
Suspended due to non-functional email address
_
11. kesäkuuta 2008 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AH, Toimii! :)

Kiitos ja kumarrus :)
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > olympus sp-550, sp-560, sp-570 omistajat

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy