User Käyttäjä Salasana  

perjantai 29.8.2025 / 15:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone kaatuilee jatkuvasti
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kone kaatuilee jatkuvasti
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

4 tuotearviota
_
12. kesäkuuta 2008 @ 12:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Helöy. 2 vuotta vanha teknologia on ilmeisesti jo liian vanhaa, tahtoo sanoa ainakin minun laitteistoni. :) Eli kiintolevy nakuttaa aika-ajoin, ihankun vanhassa grammarissa estäisi sen neulan liikkumisen ja se pomppaisi edelliselle uralle takaisin. Vähän aikaa kovo saattaa nakuttaa, jonka jälkeen, mm. pienellä töytäisyllä nakutus saattaa loppua, joskus itsekseenkin. Kiintolevyn yläpuolella oli 3.5" asema, ajattelin sen estävän kiintolevyn lämmön haihtumista joten irrottelin sen ja heitin roskiin. Lämpötilat kovolla on tätä nykyä noin 50 asteen luokkaa (nyt 46), kun aiemmin levykeaseman ollessa paikallaan lämpötila huikuili jopa noin 60 asteessa.

Viime aikoina on sitten alkanut tulla ns. lopullista niittiä, kun bluescreen tuntuu pamahtavan pienimmästäkin näytölle. Juuri hetki sitten viimeksi, josta ehdin ottaa ne mukavat numerosarjat talteen. Tällaista siis: STOP: 0x00000101 (0x00000060, 0x00000000, 0x89E00120, 0x00000001)

Mitähän tuo tahtoo sanoa, yritin itse äsken netistä räpeltää esiin noista infoa mutta ei oikein minun järkeenkäypää selitystä tahtonut löytyä?
AfterDawn Addict

9 tuotearviota
_
12. kesäkuuta 2008 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisikohan olla prossun liika kuumentuminen vikana;)

Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB
Senior Member

23 tuotearviota
_
12. kesäkuuta 2008 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun oma kovalevy käy sinä 40 asteessa, 38 yleensä. Ja mulla meni prossu siihen 80 asti kun oli isot kellot päällä niin prossu tuuletin huutaa kuolemaa mutta ei kone kaatunut silti. Paitsi joskus saattoi kone mennä totaalisesti tukkoon. Kun ylitti sen 85c niin kone sammui aina ;). Paljon on prossun lämpö ja muitten?

Absolutismi on alkoholiongelma.
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
12. kesäkuuta 2008 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
Mainos
_
__

_
Senior Member

4 tuotearviota
_
12. kesäkuuta 2008 @ 22:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Artsigon:
Minun oma kovalevy käy sinä 40 asteessa, 38 yleensä. Ja mulla meni prossu siihen 80 asti kun oli isot kellot päällä niin prossu tuuletin huutaa kuolemaa mutta ei kone kaatunut silti. Paitsi joskus saattoi kone mennä totaalisesti tukkoon. Kun ylitti sen 85c niin kone sammui aina ;). Paljon on prossun lämpö ja muitten?
Prosessori käy noin +35 normaalisti ja emo noin +40. Näytönohjaimesta en osaa sanoa kun Everest ei sitä näköjään näytä...

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BforeDusk:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa469194.aspx
Tuon kyllä itsekin löysin, mutten tajunnut oikein tarkalleen mitä se meinasi...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. kesäkuuta 2008 @ 22:26

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone kaatuilee jatkuvasti

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy