User Käyttäjä Salasana  

tiistai 4.3.2025 / 18:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > lähiverkkoyhteys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Lähiverkkoyhteys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Vista92
Suspended due to non-functional email address
_
13. kesäkuuta 2008 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli miten saan asetettua lähiverkkoyhteyden koneeseen. Olen koittanut etsiä, mutta en löydä. Ainakin ennen netti toimi, mutta nyt en enään muista miten sen netin sain pelittämään (formatoin koneen). Tässä on kuva toisesta koneesta mitä pitäisi tulla.

Olen onnistunut saamaan vain "Laajakaistayhteys" ja pitäisi olla "Lähiverkkoyhteys"

EDIT: Olen koittanut Ohjauspaneelista Ohjattu verkon asennus, mutta ei se anna painaa seuraava ja siinä lukee, että Ohjattu toiminto ei löydä verkkosovittimia. Ennen formatointi toimi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. kesäkuuta 2008 @ 23:05

spr2900
Newbie
_
16. kesäkuuta 2008 @ 14:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos sulla on asuksen emolevy sun pitää asentaa ajuri nimelta marvell yukon, tuossa linkki ->http://www.marvell.com/drivers/search.do

Valitset niihin mitkä sinulla on.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > lähiverkkoyhteys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy