User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 01:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > panasonic dvd-s35 vs. samsung dvd-e435
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Panasonic DVD-S35 vs. Samsung DVD-E435
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
_sjm_
Newbie
_
21. tammikuuta 2004 @ 15:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen hankkimassa alle 200 ?:n DVD-soitinta. Pitkän harkinnan jälkeen olen päätynyt kahteen vaihtoehtoon: Panasonic DVD-S35 tai Samsung DVD-E435.

Panasonic on muuten mielestäni hyvä laite, mutta siitä puuttuu minulle välttämätön kuulokeliitäntä. Samsungissa taas on kuulokeliitäntä. En tällä hetkellä kykene ostamaan vahvistinta pelkän kuulokokeliitännän vuoksi.

Voisiko tuon kuulokesysteemin hoitaa jotenkin helposti kaiuttimien kautta, eli ettei tarvitsisi pitää televisiota auki cd'tä kuunnellessa? Samsungin laadusta minulla ei ole kokemuksia, joten kertokaa toki omistanne?

Kysyn teiltä arvoisat DVD-harrastajat, kumpaa laitetta suosittelisitte?

Panasonic DVD-S35:
http://www.panasonic.fi/modules/page/show_page.asp?id=FE3948D9D5F449E680D49469A273EB2D&itemtype=00308B787886459385F296A5AFD4FA74


Samsung DVD-E435
http://www.samsung.fi/tuotteet/tv_video_audio/dvd/dvd-e435/dvd-e435.html

ps. KISSin soitin ei tule kysymykseen seuraavasta syystä:
http://sektori.com/uutiset/5294

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. tammikuuta 2004 @ 07:34

Hofnari
Suspended due to non-functional email address
_
2. helmikuuta 2004 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmmm?
Panasonicin käyttäjänä suosittelen sitä. Mulla on soittanut kaikki mahdolliset kokeilemani levyt DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD-RAM. Hinta/laatusuhde on hyvä. Kuvanlaatu mielestäni loistava. Käyttöliittymä (menut) hyvä. Toimintavarmuus hyvä. Liitäntöjä tarpeeksi. Kuulokeliitäntä? Ai puuttuuko se? No, kuulokkeet vahvistimen kuulokeliitäntään.

Osta Panasonic, et kadu.
A.Hess
Junior Member
_
3. helmikuuta 2004 @ 06:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on soittanut kaikki mahdolliset kokeilemani levyt DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD-RAM

Myös DVD-MP3 levyt?

-A.Hess-
Mainos
_
__
 
_
Hofnari
Suspended due to non-functional email address
_
3. helmikuuta 2004 @ 11:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaaa? Enpä ole kokeillut, poltetaanpa levyllinen mp3:sia ja kokeillaan. Epäilen mutta aina kandee koklata...

Kuva-DVD:tä ei muuten lue, cd-r kyllä.

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > panasonic dvd-s35 vs. samsung dvd-e435
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy