|
Wolfenstein ET ongelma
|
|
|
Tunar
Account closed as per user's own request
|
15. kesäkuuta 2008 @ 12:27 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Eli tulee tällanen viesti aina vähän aijan pelaamisen jälkeen:
Server disconnect - Punkbuster kicket player '...' RESTRICTION: Corrupted File/Memory [81049]
Eli missäs vika piilee?
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
15. kesäkuuta 2008 @ 13:20 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Punkbusterin kanssa voisi olla ongelma eli päivität vain sen ja ongelmasi pitäisi olla poissa;D
|
|
Tunar
|
15. kesäkuuta 2008 @ 13:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stargiver: Punkbusterin kanssa voisi olla ongelma eli päivität vain sen ja ongelmasi pitäisi olla poissa;D
Pb on päivitetty jo pariin otteeseen, mutta ongelma vain jatkuu jatkumistaan. Ikinä ei ole tullut käytettyä botteja ym. huijaus ohjelmia.
|
|
jerezy1
Newbie
|
18. kesäkuuta 2008 @ 14:41 |
Linkki tähän viestiin
|
|
jaaha.... TODELLA HANKALA jos multa kysytää....
Ookko kokeillu asentaa pelii uuellee? Mun kamul sama vika, mut valittaa eriä(Server disconnect - Punkbuster kicket player '...' RESTRICTION: Corrupted File/Memory [81049]) onko tuo ... sun nimi? :D vaihappa johonki toiseen, Luulen että punkbuster ei tykkää susta koska sul on ihan huono nimi suomalaiselle, punkbuster näkee sen mistä maasta oot:P
Eli koitappa eka muuttaa sun nimes ja jos se ei toimi asenna vaa uuellee. Ei muuta;) paitti jos joku tietää että miten tehää servu tai modi nii mulle vaa tietoo;) teen oman servun:P Nimen kerron myöhemmin:D
|
|
Tunar
|
18. kesäkuuta 2008 @ 16:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jerezy1: jaaha.... TODELLA HANKALA jos multa kysytää....
Ookko kokeillu asentaa pelii uuellee? Mun kamul sama vika, mut valittaa eriä(Server disconnect - Punkbuster kicket player '...' RESTRICTION: Corrupted File/Memory [81049]) onko tuo ... sun nimi? :D vaihappa johonki toiseen, Luulen että punkbuster ei tykkää susta koska sul on ihan huono nimi suomalaiselle, punkbuster näkee sen mistä maasta oot:P
Eli koitappa eka muuttaa sun nimes ja jos se ei toimi asenna vaa uuellee. Ei muuta;) paitti jos joku tietää että miten tehää servu tai modi nii mulle vaa tietoo;) teen oman servun:P Nimen kerron myöhemmin:D
Joo asennettu on parikertaa uudelleen ja mun nimi ei oo toi et sen puoleen :D Johtusko tää jostain et muisti on hajalla tai jtn?
|
|
Tunar
|
26. kesäkuuta 2008 @ 18:24 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Hei kaverit auttakaa nyt miestä pulassa.
|
|
nikozjr
Suspended due to non-functional email address
|
27. kesäkuuta 2008 @ 23:04 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Luulen että wolfenstein et ei sano et sun muistit on rikki tai sen tapasta..
mikä versio et:Stä?
Sonata III /prossu: Intel core 2 duo e8400 @4GHZ (tavoite rikki 4Ghz) Xigmatek HDT-S1283 jäähdyttää/näytönohjain: Club 3D Radeon HD 4870 512 Mt Overcloked edition/emolevy: ASUS P5kc/kovalevy: samsung F1 640GB/RAM: 4 Gt, 800 MHz DDR2/Vista ultimate 64bit
|
|
Tunar
|
28. kesäkuuta 2008 @ 11:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nikozjr: Luulen että wolfenstein et ei sano et sun muistit on rikki tai sen tapasta..
mikä versio et:Stä?
Ainakin epäilisin kun tulee toi file/memory. Tää on se toisteks uusin versio.
|
|
Tarppi
Member
1 tuotearvio
|
28. kesäkuuta 2008 @ 11:59 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulla on sama ongelma Forgotten Hope 2:ssa. Paitsi että itelläni on tossa numerosarjana 81159. Olisi erittäin hyvä jos joku voisi edes hieman auttaa. Uudelleenasennusta on kokeiltu.
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
28. kesäkuuta 2008 @ 16:03 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kokeileppa jos auttais kun hommaat ton 2.60b, meinaan että se korjaa aika monet PB ongelmat.
|
|
Mainos
|
  |
|
|
Tunar
|
28. kesäkuuta 2008 @ 18:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stargiver: Kokeileppa jos auttais kun hommaat ton 2.60b, meinaan että se korjaa aika monet PB ongelmat.
joo täytyypä koke illa.
|