User Käyttäjä Salasana  

tiistai 7.1.2025 / 04:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > anysee sdk
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Anysee SDK
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
petrisi
Newbie
_
16. kesäkuuta 2008 @ 06:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli sitten hommattua tuollainen E30C+ usb-digiviritin.

Varmistelin vielä myyjältä kaupassa että toimiihan 64-bittisen vistan kanssa ja piti kuulemma toimia. Turha toivo.. Asensin vielä testipenkkiin rinnakkain 32bittisen XP:n sekä 32- ja 64-bittisen vistan ja ainoa missä E30C+ toimii on 32-bittinen vista.

64-bittisessä kaikki ajurit ja ohjelmisto asentuvat näennäisesti ongelmitta, mutta kanavanhaussa ei koskaan löyty yhtäkään kanavaa (vaikka lukittuvat hienosti) eikä ruudulle tule mitään vaikka 32-bittisellä puolella hain kanavat ja siirsin ne 64-bittiseen vieweriin.

XP 32bit valittaa FILTER GRAPH ERRORia ja sovellus kaatuu. Tähän vikaan eivät mitkään täällä, valmistajan sivuilla tai muilla foorumeilla neuvotut kikat auttaneet.

Kokeilin vehkeen mukana tulevalla ajuri+sovellusparilla, sivuilta haetulla uusimmalla ja täällä afterdownin threadeissa mainitulla c+t-viewerillä ja 2008 ajurilla. Lisäksi erilaisilla yhdistelmillä, vanhempi ajuri+uudempi sovellus, uudempi ajuri+vanhempi sovellus, mutta ei apua.

Lisäksi laitteen sininen ledikin vilkkuu ihan miten sattuu, vaikka sen pitäisi ymmärtääkseni kanavien virityksen yhteydessä vilkkua. Kaiken kaikkiaan vekotin on ollut suuri pettymys.

Olisin valmis sitä nyt kuitenkin 32 bittisen vistan puolella käyttämään mikäli saisin kaukosäätimen progdvb:ssä toimimaan.

Eli aiheeseen edetäkseni:
Löytyykö keneltäkään sitä anyseen jakamaa SDK pakettia? (versio 0.5.4?) Valmistajan sivuilta sitä ei enää hetkeen ole löytynyt.

Olen itse sovellusarkkitehti/developer ja voisin tehdä progdvb-pluginin jolla minä ja muut(?) saisivat anyseen kaukosäätimen toimimaan muissakin viewereissä kuin tuossa anyseen omassa virityksessä.

Terveisin,
Petri Simolin
petrisi
Newbie
_
16. kesäkuuta 2008 @ 07:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ai niin, sähköpostiosoitteeni on petri.simolin@gmail.com

Ota yhteyttä jos sinulta tämä Anyseen SDK löytyy
Amano
Junior Member

1 tuotearvio
_
29. marraskuuta 2008 @ 14:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti petrisi:
Tuli sitten hommattua tuollainen E30C+ usb-digiviritin.

Varmistelin vielä myyjältä kaupassa että toimiihan 64-bittisen vistan kanssa ja piti kuulemma toimia. Turha toivo.. Asensin vielä testipenkkiin rinnakkain 32bittisen XP:n sekä 32- ja 64-bittisen vistan ja ainoa missä E30C+ toimii on 32-bittinen vista.

64-bittisessä kaikki ajurit ja ohjelmisto asentuvat näennäisesti ongelmitta, mutta kanavanhaussa ei koskaan löyty yhtäkään kanavaa (vaikka lukittuvat hienosti) eikä ruudulle tule mitään vaikka 32-bittisellä puolella hain kanavat ja siirsin ne 64-bittiseen vieweriin.

XP 32bit valittaa FILTER GRAPH ERRORia ja sovellus kaatuu. Tähän vikaan eivät mitkään täällä, valmistajan sivuilla tai muilla foorumeilla neuvotut kikat auttaneet.

Kokeilin vehkeen mukana tulevalla ajuri+sovellusparilla, sivuilta haetulla uusimmalla ja täällä afterdownin threadeissa mainitulla c+t-viewerillä ja 2008 ajurilla. Lisäksi erilaisilla yhdistelmillä, vanhempi ajuri+uudempi sovellus, uudempi ajuri+vanhempi sovellus, mutta ei apua.

Lisäksi laitteen sininen ledikin vilkkuu ihan miten sattuu, vaikka sen pitäisi ymmärtääkseni kanavien virityksen yhteydessä vilkkua. Kaiken kaikkiaan vekotin on ollut suuri pettymys.

Olisin valmis sitä nyt kuitenkin 32 bittisen vistan puolella käyttämään mikäli saisin kaukosäätimen progdvb:ssä toimimaan.

Eli aiheeseen edetäkseni:
Löytyykö keneltäkään sitä anyseen jakamaa SDK pakettia? (versio 0.5.4?) Valmistajan sivuilta sitä ei enää hetkeen ole löytynyt.

Olen itse sovellusarkkitehti/developer ja voisin tehdä progdvb-pluginin jolla minä ja muut(?) saisivat anyseen kaukosäätimen toimimaan muissakin viewereissä kuin tuossa anyseen omassa virityksessä.

Terveisin,
Petri Simolin

"Olen itse sovellusarkkitehti/developer..."
taipuuks C++ ?
Osaatko vastaa tähän kysymykseen?
Mitä kääntäjä luo C++ koodiin automaattisesti?

Up to you..
----------------------------
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Anyseen korttien arvostelut ja tekniset tiedot AfterDawnin laitevertailussa!

Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
Anysee kanavahaku ongelma 24 19. marraskuuta 2012 Keskustelua antenniverkon digibokseista
Anysee virhe 8 11. helmikuuta 2012 DigiTV - Kaikki muut aiheet
Anysee Linux-koneelle? 4 11. syyskuuta 2011 Tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet
Anysee ja maksukanavat dvbviewerilla tai progdvb:llä 1 22. elokuuta 2011 DigiTV - Kaikki muut aiheet
AnySee E30 Series (yleissofta sekä C & T malleille) 550 3. huhtikuuta 2011 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee E30plus C & DVB Viewer & kaukosäädin 28 29. tammikuuta 2011 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee Combo plus 2 14. tammikuuta 2011 Ajuri- ja softaongelmat
Anysee E30 C Plus DVB-C 5 20. syyskuuta 2010 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee ääni ongelma 1 17. syyskuuta 2010 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee E30 C Plus nauhoitus 4 13. syyskuuta 2010 Keskustelua PC:n digikorteista

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > anysee sdk

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy