User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 15:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > psp:hen netti..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PSP:hen Netti..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
02468
Newbie
_
17. kesäkuuta 2008 @ 20:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten hitossa psp:hen saa netin toimimaan? Oon kokeillu vaikka mitä mutta en saa nettiä toimimaan... Olen asettanut wlan-varkon salasanan ja kaikki muutkin asetukset on omasta mielestä oikein. Kun yritän psp:llä nettiin se sanoo: The connection to the server timed out.??? MITÄ PITÄS TEHDÄ? Ja tarviinko minä jottain muutkkii kun langattoman verkon? Sen meidän langattoman verkon nimi on BUFFALO AIRSTATION TURBO G.
jumbo1234
Suspended due to non-functional email address
_
18. kesäkuuta 2008 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiiä, mut voin sanoo että kannattaa poistaa tuo salasana juttu tuosta wlanista niin tulee vähemmän ongelmia ja katsokkin että wlan ja kone on päällä sekä että taajuusprosentteja on tarpeeksi...sama ongelma oli minullakin mutta poistin tuo salasana jutun javarmistin taajuudet yms. niin alkoi heti Killzonen nettipeli pelittämään;)
Senior Member

1 tuotearvio
_
18. kesäkuuta 2008 @ 12:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, paitsi että jos poistaa WLANista sen salasanan niin kuka tahansa pystyy käyttään teiän nettiä. Mullakin kun ettii meillä PSPllä WLAN verkkoja niin aina tulee ainakin 5 eri verkkoa jossa ei oo salasanaa ja sit voin vaan niitä käyttää. Ja joku muu voi käyttää ihan normaalisti sitä vaikka kotoaan (naapurista) kannettavalla koneella, kun siinä on vähän parempi se WLAN -vastaanotin ja lähetin..
jumbo1234
Suspended due to non-functional email address
_
18. kesäkuuta 2008 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Totta itse käytänkin naapurin nettiä xD
Mainos
_
__

_
Member

3 tuotearviota
_
20. kesäkuuta 2008 @ 22:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samoin mä :D Kaverillaki kerrostalossa löytyy joku 5 verkkoo ilman salasanaa ja 1 niistä on aina 95% :>

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. kesäkuuta 2008 @ 22:18

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > psp:hen netti..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy