User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 16:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > miksi kone ei tunnista dvd levyjäni?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miksi kone ei tunnista dvd levyjäni?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
janneli
Newbie
_
18. kesäkuuta 2008 @ 20:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen yrittänyt polttaa dvd-levyjä semmoisella yhdistelmälaitteella (LG RC185), jossa on siis VHS ja polttava dvd-asema. Käytin ensin Maxelin DVD+R (1-16x) levyjä, mutta laite ei tunnistanut niistä 10:stä, mitä olin ostanut kuin 7. No nyt ostin Maxelin DVD+RW (1-4x) levyjä 10 kpl ja laite ei tunnista niistä ensimmäistäkään! Kokeilin niitten levyjen polttamista myös tietokoneellani, mutta ei sekään tunnista niitä. Onko vika nyt tosiaan noissa levyissä?? Minulla on kuitenkin tuttavan juuri samanlainen Maxelin +RW levy lainassa ja sen vehkeet tunnistaa.
merikotka
Member
_
24. kesäkuuta 2008 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa kokeilla jotain muuta merkkiä esim. verbatim on laadukas.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > miksi kone ei tunnista dvd levyjäni?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy